23:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 11 دی 1396 - 19:22
کد خبر: 8051

فضای مجازی فرصتی را ایجاد می‌کند تا با مشکلات و شبهات آشنا شده و به آن‌ها پاسخ داد

حفظ نظام واجب عینی است و لذا هر اقدامی هر چند که موقتی باشد ضرورت دارد و باید در آن تدبیری انجام داد؛ به همین دلیل هم اکنون مسئولان شورای امنیت به این نتیجه رسیده اند تا بخشی از فضای مجازی محدود شود.

فضای مجازی فرصتی را ایجاد می‌کند تا با مشکلات و شبهات آشنا شده و به آن‌ها پاسخ داد

حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در رابطه با فیلترینگ موقت شبکه های اجتماعی همانند تلگرام و اینستاگرام و تاثیر آن بر جامعه اظهار داشت: فضای مجازی از یک سو برای ما تهدید و از 2 جهت فرصت به شمار می رود.

وی ادامه داد: متاسفانه بدلیل اینکه هر شخصی با شخص دیگری به راحتی ارتباط برقرار می کند و تمامی مقدسات مورد شبهاتی قرار می دهد اما فرصت هایی را نیز فضای مجازی در اختیار ما قرار می دهد که از طریق آن می توان با شبهات، مشکلات و موضوعات آشنا شد و به آن ها پاسخ داد.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب در ادامه افزود: امروزه عده ای افراد بصورت هدفمند و جهت دار از فضای مجازی سوء استفاده می کنند و تلاش دارند تا شهرها و مملکت ما را نا امن کنند و مشکلات امنیتی ایجاد کنند؛ لذا ضرورت دارد تا نظام و سیستم محدودیت هایی را اعمال کند و قابل توجه است که خود کشور انگلستان و آمریکا نیز چنین اقدامی را در حالیکه ادعای دموکراسی دارند انجام داده اند.

امام جمعه تکاب اشاره داشت: حفظ نظام واجب عینی است و لذا هر اقدامی هر چند که موقتی باشد ضرورت دارد و باید در آن تدبیری انجام داد؛ به همین دلیل هم اکنون مسئولان شورای امنیت به این نتیجه رسیده اند تا بخشی از فضای مجازی محدود شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید