20:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1396 - 21:31
کد خبر: 8029

فتنه گران در تلاش بودند دین را از سیاست جدا کنند/باید گره زندگی مردم را باز کنیم

امروز روز ملت مومن، غیور و سلحشور ایران اسلامی است روزیی  که علیه نفاق، خیانت و وابستگی و ستیز با دشمنان قسم خورده قرآن و انقلاب اسلامی برخواستند می توان  امروز را حماسه بیعت و میثاق بزرگ ملت ایران با ولایت فقیه و با مبانی ارزشی قرآن و اسلام نامید.

فتنه گران در تلاش بودند دین را از سیاست جدا کنند/باید گره زندگی مردم را باز کنیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛حجت الاسلام سید صدر الدین شریعتی مدرس حوزه علمیه در مراسم بزرگداشت سالروز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم غیور و انقلابی در مصلای ارومیه گفت: امروز روز ملت مومن، غیور و سلحشور ایران اسلامی است روزیی  که علیه نفاق، خیانت و وابستگی و ستیز با دشمنان قسم خورده قرآن و انقلاب اسلامی برخواستند می توان  امروز را حماسه بیعت و میثاق بزرگ ملت ایران با ولایت فقیه و با مبانی ارزشی قرآن و اسلام نامید.

حجت الاسلام شریعتی در ادامه افزود: روز 9 دی را میتوان روز مقابله با یزیدیان زمان در توهین به عاشورا و آتش کشیدن حسینیه ها و هیات مذهبی و ضرب و شتم نیروهای بسیجی و مردم عزادار دانست برشما مردم غیور این روز و حماسه ای که آفریده اید تبریک می گویم و در برابر همه شما خاضعانه سر تکریم و احترام فرو می آورده و دست یکایک شما حماسه آفرینان را می بوسم.

مدرس حوزه علمیه اظهار کرد:شخصیت های نظامی، انتظامی، آموزش و پرورش، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و همه بسیجیان تشکر و قدردانی می کنم؛مشاهده  حضور و استقبال گسترده و شور آفرین مردم شریف ارومیه سبب نشاط برای من بود.

حجت الااسلام شریعتی با اشاره به تلاش دشمنان ابراز کرد:دنیای استکبار، سلطنت طلبان، گروهک ها، رژیم جنایت کار اسرائیل، آل سعود خبیث و خائنین داخلی برای براندازی این انقلاب و نهضت مقدس تلاش های گسترده انجام دادند اما بصیرت و بیداری ملت شریف ایران سبب سرکوب شدن نقشه های شوم این افراد شد.

وی در خصوص "قانون و ناموس خدا در هستی" که در قرآن کریم بدان اشاره شده افزود: براساس این قانون برای سنت خداوند یک بدل و جایگزین نمی توان قرار داد یعنی سنت خداوند یک اصل حاکم برهستی است و این سنت و فرمان خداوند ابلاغ شده است و هرگز نیز قابل تغییر نیست.

مدرس حوزه علمیه یا بیان اینکه خناسان و معاندان بدانند با سنت الهی نمی توان جنگید تاکید کرد: با سنت های الهی نمی توان جنگید، یکی از سنت های خداوند پیروزی حق در برابر باطل است و هیچ نیرویی قادر نیست که باطل را به پیروزی رساند نمونه بارزاین موضوع  می توان به صدام اشاره کرد که با وجود حمایت ها  کمک های دنیا به سبب باطل بودن کاری از  پیش نبرد و با ذلت نابود شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی خاطرنشان کرد: هرکس در صف و زمره دشمنان خدا و رسولش  باشد نمی تواند در برابر سنت الهی ایستادگی کند و بجنگد ودر این راستا به نتیجه ای جز از بین رفتن آبرویش دست نخواهد یافت؛ دشمنان خدا و رسولش بشنوید و عبرت بگیرید ودر محضر این مردم انقلابی توبه کنید و فریاد اشتباه کردیم سردهید چرا که سرانجام زبونی برای شماست و سعادت برای انقلاب است در این وادی چه کسی را می توان پست تر و ذلیل تر از سران فتنه که به رسوایی تمام رسیدند دانست.

وی اذعان کرد: شما مردم  و رهبر انقلاب امروز پیام رسان دین خدا هستید در این جایگاه فرمان خدا و رسول خدا را برای تشنگان دنیا برسانید؛علت دوری و بیزاری همگان از فتنه گران وطن فروش و منافقان به سبب دستور قرآن و تربیت دینی است.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتی  اظهار کرد:مردم در درونشان نوری از خدا بر دل مردم تابیده است وعاشق خداوند به راستی حزب الله هستند؛ جریان مقابله با دین شما بازی می کند تا دین را از سیاست جدا کنند.

مدرس حوزه علمیه و دانشگاه  در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند باید گره زندگی مردم را باز کنیم باید خادم مردم و مردم مدارد باشیم و براساس تعالیم اسلامی حرکت کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید