16:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 08 دی 1396 - 19:42
کد خبر: 8027

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی از روز دوشنبه/بارش‌ها به صورت باران و برف خواهد بود

دمای هوای استان در دو روز آینده با افزایش جزئی رو به رو خواهد بود اما از روز سه شنبه به بعد با کاهش 3 الی 4 درجه ای دمای هوای استان رو به رو خواهیم شد.

ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی از روز دوشنبه/بارش‌ها به صورت باران و برف خواهد بود

سیمائی کارشناس پیش بینی و هواشناسی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در خصوص پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: تا روز دوشنبه هفته جاری پدیده خاصی برای تغییرات آب و هوای استان آذربایجان غربی پیش بینی نمی شود.

وی ادامه داد: از روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی وارد استان می شود و بارندگی هایی به 2 صورت برف و باران در سطح استان به وقوع خواهد پیوست؛ لازم به توضیح است که این سامانه شدت بسیار زیادی را دارا نیست اما از سوی دیگر سامانه بارشی ضعیفی نیز نیست.

کارشناس پیش بینی و هواشناسی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی  در رابطه با تغییرات دمای استان در هفته جاری تصریح کرد: دمای هوای استان در دو روز آینده با افزایش جزئی رو به رو خواهد بود اما از روز سه شنبه به بعد با کاهش 3 الی 4 درجه ای در دمای هوای استان رو به رو خواهیم شد؛ ضمنا آلودگی هوای استان فقط برای امروز خواهد بود و در روزهای آینده مشاهده نخواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید