00:31|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 07 دی 1396 - 22:58
کد خبر: 8024

عاملان فتنه ۸۸ هنوز پشیمان نیستند/وجود بصیرت عامل پیروزی است

مردم و به‌خصوص مسئولان باید در روز ۹ دی و در مراسمات گرامیداشت این روز به طور گسترده حضور پیدا کنند  و فتنه را محکوم کنند.

عاملان فتنه ۸۸ هنوز پشیمان نیستند/وجود بصیرت عامل پیروزی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه، اظهار داشت: 9 دی روزی بود که مردم با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری به پا خواستند و با تظاهرات میلیونی آتش فتنه را در نطفه خاموش کردند؛ در حوادث سال ۸۸ برخی نیروهای داخلی نیز با دشمن همراه شدند و به‌عنوان اجیرشدگان اجنبی‌ها به مقدسات بی‌احترامی کردند.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود:برخی  در برابر ۴۰ میلیون رای مردم با دشمن هم‌صدا شدند  و حوادث تلخ و ناگواری  را در کشور رقم زدند حرکت این افراد به وضوح نشان‌دهنده بی‌بصیرتی آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه بی‌حرمتی نسبت به پرچم و خیمه امام حسین(ع) هرگز از اذهان مردم پاک نمیشود، ابراز کرد: عاملان اتفاقات و اغتشاشات سال ۸۸ هنوز هم خود را مبرّا از هرنوع عیبی می‌دانند، این نشاندهنده عدم پشیمانی این افراد است. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: باید توجه کرد دشمنان درصدد هستند که  بصیرت نسل آینده را  از دستشان بگیرند و خوب و بد را جایگزین هم کرده و به جوانان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ هرجا بصیرت بوده، شاهد پیروزی مسلمانان هستیم افزود: در سال ۸۸ هم همین بصیرت عامل اصلی  ناکامی دشمنان و عزت مردم کشور شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات رهبری در خصوص لزوم زنده نگه داشتن ۹ دی خاطر نشان کرد: مردم و به‌خصوص مسئولان باید در روز ۹ دی و در مراسمات گرامیداشت این روز به طور گسترده حضور پیدا کنند  و فتنه را محکوم کنند.

نماینده ولی فقیه در ارومیه اظهار کرد: حضور و محکومیت فتنه و فتنه گران یک وظیفه شرعی است؛ مسئولین و افرادی که به برکت خون شهدا و آرمان‌های نظام اسلامی صاحب منصب هستند سنگین‌تر است.

وی گفت: بصیرت مسئله بسیار مهمی است  چرا که هرزمان در طول تاریخ مردم بصیرت داشتند به ظفر رسیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه چنانچه دقت نشود بصیرت نسل آینده را دشمنان از دستشان می گیرند افزود: دشمنان درصدند خوب و بد را جایگزین هم کرده و به جوانان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستند که مردم را از نظام ناامید کنند گفت: باید در برابر مشکلات با تمام قوا  ایستادگی و مقاومت  کرد و به لطف الهی بصیرت مردم  و خون شهدا نظام را برپا نگه می دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: لزوم مرور این موارد و به‌کار بستن آن‌ها در زندگی و مدیریت‌ها باید توجه ویژه شود.

وی در پایان به نکاتی از کرامات حضرت معصومه(ع) و جایگاه این بانوی بزرگ اشاره و اظهار کرد:فراهم کردن زمینه شاد در خانواده حائز اهمیت است همه اعضای خانواده باید با اعمال و رفتارخود باعث ایجاد شادی و خوشحالی در بین اعضای خانواده شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید