13:47|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1396 - 21:37
کد خبر: 8020

احمد ضیایی با کسب 43 رای با اقتدار رئیس والیبال کشور انتخاب شد

مجمع انتخاباتی فدارسیون والیبال امروز به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد شد.

احمد ضیایی با کسب 43 رای با اقتدار رئیس والیبال کشور انتخاب شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛مجمع انتخاباتی فدارسیون والیبال امروز به ریاست محمدرضا داورزنی و با حضور شاهرخ شهنازی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد شد؛ بعد از نزدیک به یک‌سال اداره فدراسیون والیبال با سرپرستی محمدرضا داورزنی که در سمت معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم حضور دارد، بالاخره امروز از چهره رئیس جدید فدراسیون این رشته پرطرفدار رونمایی شد و در نهایت احمد ضیایی از ارومیه با کسب 43 رای از 44 رای ماخوذه با اقتدار موفق به کسب کرسی ریاست فدراسیون والیبال شد.

احمد ضیایی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران، گفت: خدا را شاکر هستم که توفیق کمک به پرافتخارترین ورزش کشور نصیب من شد و امیدوارم شایستگی این را داشته باشم و بتوانم به این رشته ورزشی خدمت کنم.

وی ادامه داد: از اعتماد همه رای دهندگان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم اعتماد آنها را به معنای واقعی کلمه پاسخ بدهم.

رئیس جدید فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید با اقتدار رئیس جدید فدراسیون والیبال بشوید؟ گفت: من هیچ وقت پیش بینی نمی‌کنم و این انتخاب محبت دوستان بود؛ این دوره را " دوره تعالی" والیبال نامیده‌‌ام و در صحبت‌هایم هم اشاره کردم که سخت‌ترین دوره والیبال کشور را سپری خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در انتخابات فدراسیون والیبال احمد ضیایی، کریم فروزان، بهنام محمودی، محمدحسن تقی زاده و امیرحسین منظمی تائید صلاحیت شده بودند که از میان فروزان با اعلام حمایت از ضیایی و محمودی و منظمی به دلایل مختلفی از شرکت در رای گیری انصراف دادند.

در این میان با انتخاب ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران عشاق والیبال ارومیه بیش از پیش به آینده والیبال خود امیدوار شده اند و بدون شک مهم ترین خواسته هواداران مهد والیبال آسیا میزبانی در "دورنالار یوواسی" از لیگ جهانی است.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید