14:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1396 - 20:15
کد خبر: 8017

هیچ نشانه ای از پشیمانی درسران فتنه دیده نشده است/فتنه 88 در باطن هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت

 با توجه به حساسیت موضوع و اینکه احتمال داشت مردم خشمگین و کسانی که در راه  انقلاب خون داده بودند به سران فتنه معترض شوند و همچنین  به سبب احتمال اینکه عده ای به اسم نظام به سران فتنه آسیب بزنند به این جهت نظام اسلامی و با رافت اسلامی و بزرگ منشی رهبری برای حفظ جان این افراد از خطرات احتمالی محدودیت هایی را در نظر گرفت.

هیچ نشانه ای از پشیمانی درسران فتنه دیده نشده است/فتنه 88 در باطن هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری یک عده به تصور اینکه پیروز انتخابات هستند بین کاندیداها و هواداران خود قبل از اعلام نتایج از طریق مراجع رسمی خود را پیروز انتخابات اعلام کردند و بعد از  اعلام نتایج رسمی اذعان کردند که در انتخابات تخلف صورت گرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار کرد: ادعای تخلف در انتخابات می توانست ادعایی باشدکه از مجاری قانونی که در این زمینه شورای نگهبان عهده دار این امر است پیگیریصورت پذیرد  اما متاسفانه برخی از کاندیداها به جای طی کردن مسیر قانونی حامیان و طرفداران خود را دعوت به تظاهرات و اغتشاش در خیابان ها کردند.

 دیرباز با اشاره به اینکه اگر تظاهرات خیابانی با مجوز و بدون ایجاد آشیب واغتشاش بود باز ایرادی نداشت ادامه داد: این تظاهرات سبب اغتشاش و اختلال در زندگی افراد شد و در همین راستا نیز استکبار جهانی و خبرگزاری هایی که وابسته به این استکبار بودند به صورت جد و به وضوح از کاندیدهای معترض حمایت کردند و همصدا با آنها نظام جمهوری اسلامی را متهم به تقلب کردند.

وی حمایت های استکبار و اغتشاشات کاندیدهای معترض را ظاهر قضیه دانسته و گفت: باطن قضیه نشان از نقشه براندازی نظام از این اغتشاشات داشت ،در حالی که نظام اسلامی استحکامش بسیار قوی تر از این بود که با این هجمه ها بتوان در آن تزلزلی ایجاد کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شخص مقام معظم رهبری شخصا بدین موضوع ورود پیدا کردند و طی جلسه ای سران گروه های سیاسی را دعوت و مدیریت جلسه را به عهده گرفتند؛به هر کدام فرصت سخن گفتند دادند و خود نیز در مقام پاسخ در آمدند .

دیرباز خاطرنشان کرد: برخی از این افراد با وجود سخنان رهبری و خواست اینکه از مجاری قانونی اقدام کنند؛ بدون توجه، به اغتشاشات خود همگام با استکبار جهانی ادامه دادند از آن زمان بود که رهبری این جریان را به عنوان فتنه و سران این جریانات را به عنوان سرانه فتنه نامید.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینان در مسیر ضدیت نظام اسلامی و براندازی نظام کارهاشان را گسترش و ادامه دادند لذا وقتی که مردم شریف ایران متوجه این امر شدند به طور خود جوش در روز 9 دی در راهپیمایی خیابانی فتنه را محکوم کردند و همین حضور میلیونی مردم، دوست داران انقلاب  و رهبری را دلگرم کرد دشمنان انقلاب بیش از گذشته خشمگین شدند و به وضوح دیدند که ریشه های انقلاب قوی تر از این است که بخواهند کاری از پیش ببرند.

وی تاکید کرد: خوف این می رفت که  مردم خشمگین و کسانی که در راه  انقلاب خون داده بودند به سران فتنه معترض شوند و همچنین احتمال آن می رفت که عده ای به اسم نظام به سران فتنه آسیب بزنند به این جهت نظام اسلامی با رافت اسلامی و بزرگ منشی رهبری برای حفظ جان این افراد از خطرات احتمالی محدودیت هایی را در نظر گرفت.

دیرباز با شاره به اینکه سران فتنه هزینه هایی برای نظام اسلامی داشتند اظهار کرد: اما با این وجود جان و امنیت این افراد حفظ شد تاشاید  روزی بخواهند از کار خود پشیمان شوند و از ملت و رهبری عذر خواهی کنند ولی تا بدین لحظه هیچ نشانه ای از پشیمانی و عذر خواهی در آنان دیده نشده است ؛ همه ساله روز 9 دی با عنوان مبارزه با فتنه و روز بصیرت مردم  گرامی داشته می شود روزی که ملت ایران با حرکت خود جوش  جواب دندان شکنی به دشمنان نظام  دادند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید