11:44|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 دی 1396 - 18:58
کد خبر: 8015

نوجوانان ارومیه‌ای نوشیدنی شمس تهران والیبال را به شاگردان خداپرست دیکته کردند

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ایستگاه سیزدهم سوپرلیگ والیبال عصر روز چهارشنبه ششم دی ماه در سالن فدرسیون تهران به مصاف نوشیدنی شمس تهران که از چهار بازیکن جوان ارومیه ای سود می برد رفت و بار دیگر مقابل این تیم جوان شکست خورد.

نوجوانان ارومیه‌ای نوشیدنی شمس تهران والیبال را به شاگردان خداپرست دیکته کردند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه همانند دور رفت برابر تیم نوشیدنی شمس تهران تن به شکست داده و امیدهایش با شکست در این بازی برای حضور در جمع هشت تیم مرحله بعدی کمتر شده و کار سختی برای حضور در جمع هشت تیم برتر خواهند داشت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ایستگاه سیزدهم سوپرلیگ والیبال عصر روز چهارشنبه ششم دی ماه در سالن فدرسیون تهران به مصاف نوشیدنی شمس تهران که از چهار بازیکن جوان ارومیه ای  سود می برد رفت و بار دیگر مقابل این تیم جوان شکست خورد تا به نوعی شمسی ها مقابل شهرداری ارومیه دبل کنند.

شاگردان ساسان خداپرست در این دیدار ست‌های اول، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۹ به حریف جوان خود واگذار کردند و در ست‌های دوم و سوم بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند اما در نهایت 3 بر 2 مقابل میزبان خود شکست را پذیرا شده و تنها با یک امتیاز به ارومیه بازگشتند.

این نهمین شکست تیم والیبال شهرداری ارومیه در رقابت های امسال در طی سیزده مسابقه می باشد و شاگردان خداپرست تنها 4 برد بدست آورده اند و هم اکنون با 13 امتیاز در رتبه نهم جدول دوازده تیمی سوپرلیگ والیبال ایران قرار دارند؛ با ادامه روند فعلی تنها امید عشاق شهر عاشقان والیبال جذب بازیکن خارجی و ایجاد تغییر و تحول در ترکیب تیم برای کسب نتایج خوب است.

لازم به ذکر است روز یکشنبه دهم دی ماه در هفته چهاردهم سوپر لیگ والیبال ایران تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم مجهول النام ساری خواهند بود؛ نماینده ساری در روزهای اخیر حواشی بسیار زیادی را داشته است و کمبک های سریع خرج و برگشت از لیگ و تغییر نام عجیب در این  لیگ بی در و پیکر داشته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید