00:57|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1396 - 17:55
کد خبر: 8005

«حذف واسطه ها و دلالان» هنری که «افق کوروش» نشان داد

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به دلیل ایجاد اشتغال برای جوانان محبوبیت خوبی را بین مردم کسب کرده است.

«حذف واسطه ها و دلالان» هنری که «افق کوروش» نشان داد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ چند سالی است که به برند اصلی و فروشگاه معتبر و مطمئن استان تبدیل شده است، در نقاط و شهرک های مختلف استان شعبه دارد، مشتری هایش از هر طیف و قشری هستند؛ از پیر و جوان تا خانم و آقا. این روزها که بوی عید آرام آرام به مشام می رسد «افق کوروش» به فروشگاه اصلی مردم این خطه تبدیل شده است.

محبوبیت کوروش از این منظر است که هم برای صدها جوان این خطه اشتغال زایی کرده و مهمتر از اینها دست واسطه ها و دلالان را از بازار خرید و فروش مردم آذربایجان قطع کرده است. 

فقط کافیست چند دقیقه ای با مشتریان فروشگاه های افق کوروش هم صحبت شوید تا متوجه این ویژگی افق کوروش شوید که محصولات باکیفیت در این فروشگاه عرضه می شود. 

بدون شک همین ویژگی باعث شده تا افق کوروش به فروشگاه محبوب در جمع مردم آذربایجان تبدیل شود.

البته ناگفته نماند که فروشگاه زنجیره ای افق کوروش اولین صنفی است که با ارائه خدمات پس از فروش که در خواروبار فروشی و سوپر مارکت ها معنی ندارد، به مشتریان ارائه خدمات می دهد . کوروش خود را موظف به ایجاد حس رضایتمندی مشتری از خرید خود کرده است. اگر مشتری به هر دلیلی از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشد می تواند با ارائه فاکتور خرید نسبت به عودت و یا تعویض آن اقدام کند.

بدون شک همین ویژگی ها باعث شده که حس خوب «رضایت از خرید» در فروشگاه های افق کوروش موج زند و فروشگاه ها و شعبات مختلفی در کشور و سطح استان آذربایجان  افتتاح و با استقبال خوب مردم روبه رو شود.

تاسیس فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در آذربایجان  از کلانشهر ارومیه شروع شده و با توجه به احساس نیازی که در نقاط مختلف استان ها دیده می شد هم اکنون در بسیاری از شهرستان های استان فروشگاه های افق کوروش فعال هستند.

فروش کالاهای تولید داخل دیگر مزیت اصلی این فروشگاه ها هستند که با شروع فعالیت افق کوروش واحدهای تولیدی استان نبز با افق کوروش همگام شدند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید