03:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 دی 1396 - 19:26
کد خبر: 7999

سران فتنه 88 به دلیل کمبود بصیرت لغزیدند!

ایمان، اتحاد و بصیرت 3 مشخصه مهم و اساسی حماسه 9 می باشند که باعث شدند با حضور 40 میلیون ایرانی بار دیگر با عزت و افتخار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشانده شود.

سران فتنه 88 به دلیل کمبود بصیرت لغزیدند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد موسوی امام جمعه سلماس در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز؛ در رابطه با حماسه 9 دی و درس بزرگی که مردم می توانند از این روز تاریخی بگیرند، گفت: حماسه 9 دی روز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است؛ حماسه 9 دی دارای 3 مشخصه مهم و اساسی می باشد.

وی ادامه داد: ایمان، اتحاد و بصیرت 3 مشخصه مهم و اساسی حماسه 9 می باشند که باعث شدند که با حضور 40 میلیون ایرانی در سرتاسر کشور بقای نظام و انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر با عزت و افتخار به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موسوی امام جمعه سلماس در خصوص سوال خبرنگار باریش که مبنی بر ادعای و خواسته های برخی افراد برای آزادی سران فتنه مطرح شد، تصریح کرد: سو استفاده دشمن از انسان های بی بصیرت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری لغزش خیلی ها به دلیل کمبود بصیرت بود؛ افرادی که لغزیدند آدم های بدی نبودند اما به دلیل کمبود بصیرت بود که لغزیدند!

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید