18:50|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 02 دی 1396 - 20:17
کد خبر: 7987

وزش باد شدیدسبب آتش سوزی و کنده شدن تیرهای چراغ برق شده است/تاکنون هیچ مصدومی گزارش نشده است

از جمله معضلات عمده ای که شهرما با آن دست و پنجه نرم می کند عدم توجه مردم نسبت به هشدارها است و جای بسی تاسف دارد که همشهریان  به اطلاع رسانی های  رادیو و تلویزیون رغبت چندانی نشان نمی دهند و همین عدم توجه سبب بروز خطرات و حوادث در سطح شهر می شود.

وزش باد شدیدسبب آتش سوزی و کنده شدن تیرهای چراغ برق شده است/تاکنون هیچ مصدومی گزارش نشده است

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل آتش نشانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: امروزه برخلاف گذشته که مردم اطلاع چندانی از وضعیت جوی هوا در روزهای آتی نداشتند اکنون به سهولت و از طریق سازمانهای مختلف همچون هواشناسی وضعیت جوی از قبل پیش بینی و نکات ایمنی لازم برای رعایت  ودر امان ماندن از خطرات احتمالی به مردم داده می شود و این امتیاز ویژه ای برای مقابله با حوادث و کاهش خطرات می باشد.  

مدیر عامل آتش نشانی ارومیه با اشاره به اینکه متاسفانه مردم هشدارها را جدی نمی گیرند اظهار کرد: از جمله معضلات عمده ای که شهرما با آن دست و پنجه نرم می کند عدم توجه مردم نسبت به هشدارها است و جای بسی تاسف دارد که همشهریان  به اطلاع رسانی های  رادیو و تلویزیون رغبت چندانی نشان نمی دهند و همین عدم توجه سبب بروز خطرات و حوادث در سطح شهر می شود.

قوشچی در ادامه خاطرنشان کرد: باد غیر متعارف و شدیدی که از دیشب در حال وزیدن است خسارت جدی به سیم های برق، بنرهای تبلیغاتی، درختان و شبکه های کولر وارد کرده است؛ عمده حوادث نیز در باغچه های اطراف و داخل شهر بوده و خبرهایی مبنی بر آتش سوزی زمین ها اعلام شده است همچنین سیم های برق  بر اثر وزش باد کنده شده و در برخی نواحی درختان سبب آتش سوزی شده اند در نقاطی نیز  دیوارهای نامقاوم فرو ریخته بودند.

وی  تاکید کرد: مردم ادر نصب هر گونه بنر و یا ساخت دیوار نکات ایمنی را به طور جد رعایت کنند و از انجام کار غیر اصولی و نا ایمن خودداری کنند زیرا حوادث در کمین هستند و هر لحظه امکان وقوع سانحه ای در شهر وجود دارد.

قوشچی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه در اثر وزش باد شدیدی که از دیشب در حال وزیدن است هیچ گونه مصدومی تا بدین لحظه گزارش نشده است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید