17:42|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 دی 1396 - 18:01
کد خبر: 7984

رشد ۱۰ درصدی افزایش معاملات املاک/افزایش میزان ساختمان سازی در ارومیه بیکاری را کمرنگ خواهد کرد

امیدواریم با همین روند رو به رشد  و شیب ملایم بازار به سمت ایام عید برود و جهش کذای نداشته باشد تا همشهریان عزیز بتوانند خرید های خود را در اسرع وقت انجام بدهند، بازار امروز شهر  یا اقتصاد شهرما بستگی به صنعت ساختمان یا به عبارتی صنف املاک دارد.

رشد ۱۰ درصدی افزایش معاملات املاک/افزایش میزان ساختمان سازی در ارومیه بیکاری را کمرنگ خواهد کرد

شاهرخ پیری رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص معاملات املاک در آذر ماه سالجاری گفت: در هفته های آخر آذر  ماه  رشد ۱۰ درصدی افزایش املاک محسوس بوده و نسبت به ماههای قبل رفت وآمد به مشاورین املاک بیشتر شده است همچنین معاملاتی نیز ثبت گردیده که جای امیدواری برای صنعت ساختمان است که از رکود ۵ سالگی خارج شویم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه با اشاره به افزایش ساختمان سازی در ارومیه و مزایای آن اظهار کرد: هر میزان ساختمان سازی در شهر ارومیه بیشتر انجام شود طبیعتا بیکاری نیز کمرنگ خواهد بود و اصناف،مغازه دارن، کارگاهها و کارخانجات نسبت به سهم استان کارکرد خواهند داشت.

پیری در ادامه اظهار کرد: امیدواریم با همین روند رو به رشد  و شیب ملایم بازار به سمت ایام عید برود و جهش کذای نداشته باشد تا همشهریان عزیز بتوانند خرید های خود را در اسرع وقت انجام بدهند، بازار امروز شهر  یا اقتصاد شهرما بستگی به صنعت ساختمان یا به عبارتی صنف املاک دارد.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همه مسولین برای خروج از رکود خاطرنشان کرد: همه مسولین امر باید دست به دست هم بدهند تا امروز از رکود خارج شویم وبهترین زمان برای خارج شدن همین فرصت به دست امده است که مردم در سمت ساخت و ساز حرکت کند نه اینکه دلار خرید و فروش نماید به همین منوال در ساختمان سازی فرصتهای بسیار وجود دارد که شهر از رکود بیرون امده و تولید اشتغال نماید.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ارومیه  در پایان تاکید کرد: برای نمونه شهرداری و شورای شهر باید برنامه های تشویقی و تخفیف  برای ساخت وساز حمایت کنند تا ساختمان سازی دوباره در شهر جریان یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید