01:07|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1396 - 19:57
کد خبر: 7978

ادامه حضور امواج ناپایدار در استان/کاهش 4 الی 6 درجه‌ای دمای هوای آذربایجان غربی

امواج ناپایدار در 48 ساعت گذشته بر جو استان حاکم بوده است و بزرگترین تاثیر آن بر نابودی آلودگی بوده است که در یک هفته اخیر بر جو آب و هوای آذربایجان غربی مستقر شده بود.

ادامه حضور امواج ناپایدار در استان/کاهش 4 الی 6 درجه‌ای دمای هوای آذربایجان غربی

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در رابطه با پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: امواج ناپایدار در 48 ساعت گذشته بر جو استان حاکم بوده است و بزرگترین تاثیر آن بر نابودی آلودگی بوده است که در یک هفته اخیر بر جو آب و هوای آذربایجان غربی مستقر شده بود.

وی ادامه داد: امواج ناپایدار همچنان در این هفته بر جو استان آذربایجان غربی مستقر خواهد بود؛ علاوه بر اینکه این امواج سبب وزش باد خواهد شد می تواند سبب بارش باران در برخی نقاط استان شود و می توان گفت شدت بارندگی ها در نقاط جنوبی استان بیشتر خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: دمای هوای استان تا اواسط هفته تغیر خاصی را نخواهد داشت، اما از اواسط هفته دمای هوا با کاهش 4 تا 6 درجه ای مواجه خواهد شد؛ همچنین در 48 ساعت گذشته با نفوذ جریانات هوای گرم جنوبی دمای هوا با افزایش رو به رو بود.

صابری در رابطه با میزان درستی پیش بینی ها اظهار داشت: معمولا پیش بینی هایی که برای بیش از 3 روز انجام می شوند معمولا به دلیل تغییر الگوها و جریانات با خطا مواجه می شوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید