03:22|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آذر 1396 - 19:19
کد خبر: 7967

چراغ اول روشن شد/شهرداری ارومیه پیروز قاطع نبرد مهدهای والیبال ایران

شاگردان ساسان خداپرست در هفته دوازدهم سوپرلیگ والیبال ایران به مصاف تیم هاوش گنبدکاووس رفتند و توانستند با ارائه یک نمایش قابل قبول ضمن کسب پیروزی 3 بر یک، انتقام شکست در دور رفت رقابت ها را نیز بگیرند.

چراغ اول روشن شد/شهرداری ارومیه پیروز قاطع نبرد مهدهای والیبال ایران

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد کاووس در هفته دوازدهم رقابت های سوپرلیگ والیبال ایران در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند و بازی در حالی شروع شدکه بار دیگر صندلی های خالی تماشاگران در سالن شش هزار نفری غدیر بود که شدیدا به چشم میزد.
امتیازات بازی در  ست اول نزدیک به هم پیش می‌رفت اما در اواخر  این ست شاگردان خداپرست موفق شدند  اختلاف امتیازات را با گنبدی ها افزایش دهند و در نهایت با امتیاز 25 بر 20 ست اول را به نام خود ثبت کرده و چراغ اول را روشن کنند؛ در ست ابتدای ست دوم این مسابقه برخلاف ست نخست امتیاز اول را تیم شهرداری  دشت کرد و در ادامه نیز پنج امتیاز پی در پی کسب کرد.
بازی همچنان  با اختلاف پنج امتیازی به نفع شهرداری ارومیه ادامه داشت که اشتباهات گنبدی ها نیز در این مورد بی‌تأثیر نبود و تا پایان وقت استراحت فنی دوم این ست تیم میزبان با هشت اختلاف از حریف پیش بود؛  در ادامه تیم هاوش با ارائه یک بازی خوب توانست اختلاف امتیازات را جبران کند، اما در نهایت  این شاگردان خداپرست بودند که ست دوم  را  با نتیجه 25 بر 20  به نام خود ثبت کردند.
در ابتدای ست سوم باز هم ارومیه ای ها بودند که امتیاز اول را دشت کردند، اما در ادامه با توجه به میانگین سنی بالای تیم قدرت بازی بازیکنان تحلیل رفت، بازی در اواخر ست سوم در امتیازات پایای پیش می رفت اما این بار  این تیم هاوش گنبد بود که توانست  ست سوم را با امتیاز 25 بر 23 از آن خود کرده و چراغ اول را روشن کند.
بازی در ست چهارم با امتیاز گیری تیم میزبان شروع شد و در پی بازی طوفانی دورناهای آذبایجان اختلاف هفت امتیازی در جریان مسابقه به نفع تیم شهرداری ارومیه به وجود آمد اما در ادامه سستی بازیکنان کار دست تیم داد و اختلاف 7 امتیازی توسط بازیکنان گنبد جبران شد، ولی در نهایت قدرت میزبان بر مهمان خود چربید و  بازیکنان شهرداری با نتیجه 25 بر 21 بر حریف خود غلبه کرده و در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر یک از آن خود کردند و انتقام شکست در دور رفت رقابت ها را به خوبی از حریف خود پس گرفتند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید