04:47|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1396 - 17:38
کد خبر: 7939

شب یلدا در قیمت میوه ها تاثیربه خصوصی ندارد/قیمت میوه ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است

میوه هایی مثل سیب، کیوی، مرکبات در استان تولید و به کشورهای دیگر صادر می شود هیچگونه مشکلی نیزدر واردات و صادرات میوه وجود ندارد.

شب یلدا در قیمت میوه ها تاثیربه خصوصی ندارد/قیمت میوه ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بار فروشان ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص واردات و صادرات میوه گفت: تنها میوه های گرمی از جمله آناناس، موز، انبه و نارگیل از کشورهای آفریقایی (فیلیپین، اکوادور) وارد می شود و غیر از این میوه ها واردات میوه به استان وجود ندارد وسایر میوه ها در استان تولید می شوند.
رئیس اتحادیه بارفروشان ارومیه در ادامه افزود: میوه هایی مثل سیب، کیوی، مرکبات در استان تولید و به کشورهای دیگر صادر می شود هیچگونه مشکلی نیزدر واردات و صادرات میوه وجود ندارد.
عزتی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای شب یلدا اظهار داشت: حدود ۷۰۰ تن هندوانه از بندرعباس و۳۰۰ تن از شهر دیگر، ۳۰۰ تن خیار، کیوی و نیز  تمام  میوه هایی که مورد نیاز مردم در شب یلدا بوده از قبل خریداری شده است تا مردم با هیچ گونه مشکلی  مواجه نشوند.
وی با اشاره به تاثیر شب یلدا در قیمت میوه نیز خاطر نشان کرد: شب یلدا در قیمت میوه ها تاثیربه خصوصی ندارد و این تاثیر فقط در عرضه و تقاضا مشاهده می شود قابل ذکر است که قیمت میوه ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید