12:26|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1396 - 20:14
کد خبر: 7934

آمادگی کامل نیروهای هلال احمر در طرح زمستانی/بخشی از آلودگی هوا به عوامل انسانی بازمی ‌گردد

از روز بیستم آذرماه طرح زمستانی برای مقابله با حوادث احتمالی ایجاد می‌شود؛ در راستای مقابله با گرد وغبار و آلودگی موجود در شهر ارومیه از صبح امروز ماسک هایی بین مردم توزیع می شود.

آمادگی کامل نیروهای هلال احمر در طرح زمستانی/بخشی از آلودگی هوا به عوامل انسانی بازمی ‌گردد

حسن محمودی اصل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آمادگی و اقدامات این سازمان در مواجه با گرد و غبار و آلودگی حاکم بر جو شهر ارومیه اظهار داشت: از روز بیستم آذرماه طرح زمستانی برای مقابله با حوادث احتمالی ایجاد می‌شود؛ در راستای مقابله با گرد وغبار و آلودگی موجود در شهر ارومیه از صبح امروز ماسک هایی بین مردم توزیع می شود.

وی ضمن اشاره به ایجاد فرهنگ سازی در بین مردم با توزیع ماسک اظهار داشت: این ماسک ها به هر تعدادی می توانند در بین مردم توزیع گردند و محدودیتی در تعداد آن ها وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: باید با فرهنگ سازی به کاهش آلودگی هوای ارومیه کمک کرد چرا که بخشی از این آلودگی هوا به عوامل انسانی نیز بازمی ‌گردد؛ اگر مردم برخی مردم را رعایت کنند قطعا تاثیر بسیاری در کاهش آلودگی خواهد گذاشت.

حسن محمودی اصل در خصوص آمادگی نیروهای کل استان اظهارداشت: در 24 امدادی ثابت و موقتی که وجود دارد در طرح زمستانی فعال می باشند و در تمامی سطح استان نیروها آماده کمک و خدمات رسانی به مردم می باشند؛ این تعداد پایگاه امدادی هلال احمر در استان از نظر استاندارد پاسخگوی استان می باشد و لازم به ذکر است که نیروهای هلال احمر در عرض 7 دقیق به محل مورد نظر و حادثه می رسند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید