11:34|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1396 - 19:36
کد خبر: 7932

افزایش 5 تا 7 هزار تومانی آجیل وارداتی به استان/خشکبار تولیدی استان با کاهش قیمت روبه رو است

متاسفانه در خصوص تولیدات محصولات خود استان در زمینه خشکبار با کاهش قیمت عمده ای روبه رو بوده ایم و این کاهش قیمت سبب ضربه به تولید کنندگان محصولات در استان به ویژه کشاورزانی که در زمینه تخمه کدو و آفتابگردان و گردو هستند سبب آسیب و ضررو زیان می شود.

افزایش 5 تا 7 هزار تومانی آجیل وارداتی به استان/خشکبار تولیدی استان با کاهش قیمت روبه رو است

حسین شرقی رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: در خصوص افزایش قیمت آجیل و خشکبار برای شب یلدا برنامه ای وجود ندارد ولی متاسفانه از چندی پیش و قبل از شب یلدا در فروش برخی ازآجیل ها و خشکبار با افزایش قیمت روبه رو بوده ایم.


رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان ارومیه در خصو ص افزایش قیمت برخی از اقلام آجیل در شهر ارومیه اظهار کرد: در طی چند روز گذشته در قیمت اقلام آجیل های وارداتی که محصول خود استان نیست و از سایر شهرها و استان ها وارد می شود مثل پسته با افزایش قیمت زیادی روبه رو بوده ایم تا حدی که پسته در طی ده روز گذشته حدود 5 تا7 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.


شرقی در ادامه با اشاره به وضعیت قیمت محصولات خشکبار تولیدی استان به ویژه تخمه آفتابگردان و تخمه کدو بیان کرد: متاسفانه در خصوص تولیدات محصولات خود استان در زمینه خشکبار با کاهش قیمت عمده ای روبه رو بوده ایم و این کاهش قیمت سبب ضربه به تولید کنندگان محصولات در استان به ویژه کشاورزانی که در زمینه تخمه کدو و آفتابگردان و گردو هستند سبب آسیب و ضررو زیان می شود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه افزایش قیمت در آجیل و خشکبار به صورت تدریجی صورت گرفته و افزایش مجدد امری به دور است ولی از همشهریان خواستاریم در صورت مشاهده افزایش قیمت به اتحادیه و سازمان های زی ربط گزارش دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید