18:04|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1396 - 18:24
کد خبر: 7928

9 دی روز بصیرت مردم در تاریخ جمهوری انقلاب اسلامی می‌باشد

روز 9 دی روز بسیار مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی و از آن به عنوان روز بصیرت یاد می‌شود چرا که خود مردم به افکار ضد اسلامی و ولایت دشمنان مقابله و نشان دادند اسلام و ولایت فقیه خواسته اصلی آنها است ، هر کسی با هر پشتوانه ای اگر راهش از راه ولایت و اساس نظام بیراه شود با آن خواهند جنگید.

9 دی روز بصیرت مردم در تاریخ جمهوری انقلاب اسلامی می‌باشد

حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری امام جمعه شهرستان تکاب در گفت‌ و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با حماسه 9 دی گفت: پس از قضایای سال 88 و فتنه هایی که تعدادی از داخل با مدیریت دشمنان خارجی آتش فتنه را در کشور شعله ور کرده و ماه ها این فتنه ها با اتهام تقلب در انتخابات و تاکید بر ابطال انتخابات  به طول انجامید.
وی در ادامه گفت: فتنه گران برای رسیدن به هدفشان راه های قانونی را به هیچ عنوان قبول نداشته و نهاد های قانونی را زیر سوال می‌بردند، ساختار شکنی، تخریب اموال عمومی کشور، توهین به مقدسات، توهین به چهره‌های انقلابی، سردادن شعار های ساختار شکنانه، در نماز جمعه تیر ماه سال 88 با کفش وبه صورت مختلط وارد مسجد شدند نیز  در محرم به مساجد و تکایای امام حسین(ع) بی احترامی و پرچم محرم را آتش زدند؛ اینها هیچکدام نشانی از اعتراض نبود بلکه فتنه گرانی بودند که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دندان تیز کرده بودند.
امام جمعه شهرستان تکاب خاطر نشان کرد: از چهره های سیاسی و شخصیت های مهم بعلاوه 2 تن از کاندیدا هایی که رای نیاورده بودند خود و آقازاده هایشان از طرفی بهایی ها و دست نشانده ها برای براندازی نظام به میدان آمده و مردم به دسیسه فتنه گرانه این اشخاص پی بردند. 
حجت الاسلام والمسلمین عیسی برادری انگیزه انقلابی و بصیرت را علت پایان فتنه ها بیان کرد و گفت: بعد از گذشت 8 ماه که کشور در آتش فتنه سوخت، مردم خط و حساب خود را از فتنه گران جدا کرده و در 9 دی با بصیرت کامل و با انگیزه ی انقلابی ، معنوی و به منظور جلوگیری از فتنه هایی که با ریشه انقلاب و اسلام ولایت فقیه و همه آرمان های امام و شهدا مغایرت داشت با استواری در برابر سیل خروشان دشمنان را متعجب کرده و فتنه را پایان دادند. 
  وی افزود: روز 9 دی روز بسیار مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی و از آن به عنوان روز بصیرت یاد می‌شود چرا که خود مردم به افکار ضد اسلامی و ولایت دشمنان مقابله و نشان دادند اسلام و ولایت فقیه خواسته اصلی آنها است ، هر کسی با هر پشتوانه ای اگر راهش از راه ولایت و اساس نظام بیراه شود با آن خواهند جنگید.
امام جمعه شهرستان تکاب از اهم راه های جلوگیری از فتنه های آتی گفت: بصیرت دهی به مردم بصیرت افزایی یکی از اهم راه‌های جلوگیری از فتنه ها است که مردم خط و خطوط اسلام، حق و اصل اسلام، انقلاب، قانون اساسی، ولی فقیه، امام و شهدا را شاخص قرار دهند قطعا اسیر فتنه ها نخواهند شد و در مواقع لزوم واکنش را لازم را از خود نشان می‌دهند. 
وی در پایان خاطر نشان کرد:  با توجه به قانون و مقررات جاری مملکت آقایانی که بعد فتنه 88 در حصر به سر می‌برند، با توجه به گذشته های خودشان در حقشان لطف شده است چرا که عمل آنها کمتر از مفسد فی الارض نمی‌باشد، اما مقام معظم رهبری و شورای امنیت ملی صلاح بر این دیدند که اینها در حصر به سر برده  و محاکمه نشوند این مورد برای ما قابل احترام و اگر قرار بر حکم باشد احکام سنگین تر از اینها نیز وضع می‌شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید