12:54|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آذر 1396 - 00:57
کد خبر: 7926

نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان آمادگی کامل را برای مواجه شدن با مشکلات تنفسی دارند

نیروها و آمبولانس ها در مراکز مربوطه به فوریت های پزشکی استان مستقر بوده و در صورت اینکه تماسی با سامانه 115 برقرار شود فورا به محل اعزام شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان آمادگی کامل را برای مواجه شدن با مشکلات تنفسی دارند

باقر بهرامی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در رابطه با آمادگی نیروهای فوریت پزشکی استان برای رسیدگی به افراد آسیب دیده از گرد و غبار و آلودگی حاکم بر جو شهر ارومیه اظهار داشت: نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان در حال حاضر در آمادگی کامل برای مواجه با هرگونه مشکل به سر می برند.

وی ادامه داد: نیروها و آمبولانس ها در مراکز مربوطه به فوریت های پزشکی استان مستقر بوده و در صورت اینکه تماسی با سامانه 115 برقرار شود فورا به محل اعزام شده و اقدامات لازم را انجام و اگر مشکل حادی نیز وجود داشت فرد بیمار را به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل خواهند کرد.

بهرامی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان آذربایجان غربی در پاسخ به سوال خبرنگار باریش که مبنی بر آمادگی نیروها در کدام شهرهای استان مطرح شد، پاسخ داد: این آماده باش در سرتاسر استان برقرار می شود و درصورت وجود هرگونه بیماری تنفسی در پی آلودگی هوا همکاران مرکز فوریت های پزشکی استان آذربایجان غربی سریعا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید