16:52|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1396 - 22:37
کد خبر: 7891

حامی و سرپناهی برای حیوانات در فصل زمستان باشیم

اغلب گربه ها به دلیل شدت سرما در زیر ماشین‌ها می‌خوابند یا به گرمای موتور پناه می‌برند که قبل از نشستن در خودرو حتما باید این موارد چک شوند تا شاهد صحنه های دلخراش نباشیم.

حامی و سرپناهی برای حیوانات در فصل زمستان باشیم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ تا انسانی باشد، محبتی برای حیوانات بی سرپناه نیز هست، به گفته‌ی دکتر شریعتی آدم یک بودن است و انسان یک شدن.
در فصل سرما شاهد زندگی بسیار سخت حیوانات می‌باشیم چرا که زبانشان خالی از کلام و پر از بی زبانی است، برکت سفره‌هایمان را با غذا دادن به حیوانات بیافزاییم و به گنجشک‌ها و کبوترهایی که به سمت گرمای محبت هجوم می‌آورند لبخند بزنیم.
در فصلی به نام گرسنگی بی‌زبانان، اگر حیوانی به گوشه‌ای از محدوده شما پناه می آورد سرپناه باشید، اغلب گربه ها به دلیل شدت سرما در زیر ماشین‌ها می‌خوابند یا به گرمای موتور پناه می‌برند که قبل از نشستن در خودرو باید این موارد چک شوند تا شاهد صحنه های دلخراش نباشیم.
  همه بر این امر واقف هستیم ورود بشر به محیط و طبیعت، بیش از هر چیزی در زندگی سایر موجودات تاثیر داشته که باید برای جبران این مساله حامی و پشتیبان حیوانات باشیم.
همانطور که در کتاب تهذیب آمده یکی از مصادیق صدقات، غذا دادن به حیوانات معرفی شده و برای آن ثواب بسیار زیادی ذکر گردیده است.
تمام حیوانات حق زندگی خوب را دارند، انسانیت و مهربانی را در رده‌ی نفس خویش قرار دهیم و کمک به سایر موجودات را فرصتی برای نشان دادن قلب پر مهر خود به طبیعت باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید