13:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1396 - 20:35
کد خبر: 7885

ادامه بلاتکلیفی و سرگردانی مسافرین‌ در فرودگاه‌ها/وقت طلاست آقای مسئول!

متاسفانه در ماه‌های اخیر به وفور اخبار متعددی از فرودگاه های سرتاسر کشور مبنی بر تاخیر بسیار زیاد در پروازها هواپیماها به سمت مقاصد خود منتشر یافته است؛پروازهای منتهی به فرودگاه های استان آذربایجان غربی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تاخیرهای بسیار زیادی در حمل و نقل مسافران امواجه شده است.

ادامه بلاتکلیفی و سرگردانی مسافرین‌ در فرودگاه‌ها/وقت طلاست آقای مسئول!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ وقت و فرصت مهمترین و حساس ترین سرمایه دارایی انسان می باشد و بدون شک فرصت و زمان از دست رفته هرگز دوباره به جای اولیه خود بازنخواهد گشت و الزام دارد تا هر فرد و ارگانی چه خصوصی و چه دولتی وقت شناسی خوبی داشته باشند و مهم تر از آن به وقت دیگران احترام گذاشته و این مورد را درک کنند که هر ثانیه ای که از زندگی فردی اتلاف می شود از زندگی آن فرد کاسته می شود.

دورانی که زندگی می کنیم وقت شناسی و آن تایم بودن برای قرارهای شخصی و یا کاری یکی از مهم ترین موارد در آداب و رفتار اجتماعی است؛ برای مثال اگر ما با شخصی یک قرار ملاقات داریم (مخصوصا برای اولین ملاقات) بهتر است که سرقرار دیر نرسیم و حداقل ۱۰ دقیقه زودتر در محل مورد نظر حضور داشته باشیم.

یکی از رفتارهای خوبی که افراد حرفه ای انجام می‌دهند وقت شناسی و احترام گذاشتن به وقتِ دیگران هست که مطمئنا چنین افرادی در زندگی روزمره خود و در پیگیری کارهای خود نیز موفق می‌شوند و می توانند به اهدافی که برای خود ترسیم نموده اند برسند و بالعکس افراد و ارگان هایی که وقت شناسی نداشته باشند و به وقت دیگران نیز اهمیتی ندهند در دستیابی به اهداف چیده شده خود عاجز و ناتوان خواهند ماند.

مواردی که در بالا ذکر شد جملگی تاکید بر وقت شناسی داشت؛ اما متاسفانه در ماه‌های اخیر به وفور اخبار متعددی از فرودگاه های سرتاسر کشور مبنی بر تاخیر بسیار زیاد در پروازها هواپیماها به سمت مقاصد خود منتشر یافته است؛پروازهای منتهی به فرودگاه های استان آذربایجان غربی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تاخیرهای بسیار زیادی در حمل و نقل مسافران امواجه شده است.

مورد قبول است که با توجه به زیرساخت ها و امکانات موجود تاخیرات جزئی شاید مشکلی برای افراد و مسافران ایجاد نکند اما تاخیراتی که اخیرا ایجاد شده است هرگز موضوع جالب توجهی نبوده و مورد قبول مردم و مسافرین نخواهد بود چرا که اتلاف وقت 5 الی 6 ساعته رنج آور بوده و زبان مردم را رو به اعتراض باز می‌کند؛ مسئولین محترم لحظه‌ای خود را جای مردم قرار دهند و شرایط سختی که برای مردم ایجاد می شود را درک کنند! آن وقت چه اتفاقی رخ می دهد؟

بدون هیچگونه شکی اتلاف وقت 5 الی 6 ساعته سبب وارد شدن خسارات زیادی به مردم می‌شود و گاها سبب از دست رفتن فرصت های این افراد میگردد؛ ضروری است تا مسئولین امر هر چه سریعتر نسبت به اجرا و شرایط بهتری اقدام نمایند تا چنین مسائل ابتدایی که به ندرت در دیگر شهرها و کشورهای جهان مشاهده می شوند تکرار نشود و از سوی دیگر فرصت گران بهای مردم از دست نرود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید