08:45|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 20:50
کد خبر: 7871

مذاکره‌ها با تهران برای پرداخت مستمری معوقه مددجویان ادامه دارد/تخصیص مستمری مددجویان بهزیستی به زلزله زدگان کرمانشاه کذب است

برای پرداخت مسمتری ها در حال مذاکره با تهران می باشیم و به زودی این اتفاق خواهد داد و حقوق و مستمری مددجویان پرداخت خواهد شد و لازم به ذکر است که تنها حقوق آبان ماه مستمری بگیران معوقه شده است.

مذاکره‌ها با تهران برای پرداخت مستمری معوقه مددجویان ادامه دارد/تخصیص مستمری مددجویان بهزیستی به زلزله زدگان کرمانشاه کذب است

سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ در خصوص معوقه شدن حقوق مددجویان این سازمان اظهار داشت: حقوق تمامی مددجویان از سوی تهران پرداخت می شود و اداره کل بهزیستی استان نیز برای پرداخت سریع آن اقدام می کند.

وی ادامه داد: برای پرداخت مسمتری ها در حال مذاکره با تهران می باشیم و به زودی این اتفاق خواهد داد و حقوق و مستمری مددجویان پرداخت خواهد شد و لازم به ذکر است که تنها حقوق آبان ماه مستمری بگیران معوقه شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در رابطه با پیام های مردمی که حکایت از معوقه شدن 5 ماهه حقوق بیماران ام اس که تحت پوشش سازمان بهزیستی می باشند؛ اظهار داشت: بیمار ام اس خود تحت پوشش بهزیستی نمی‌شود ولی بیماریی که سبب معلولیت فرد شود موجب می شود تا تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

فریور در پاسخ به سوال خبرنگار باریش که در رابطه با پخش شایعه ای مبنی بر اختصاص مستمری مددجویان بهزیستی به زلزله زدگان کرمانشاه مطرح شد، پاسخ داد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد چرا که هزینه لازم برای مردم کرمانشاه از منابع دیگری تامین می‌شود و نباید به چنین شایعاتی توجه داشت؛ دولت محترم نیز در این برهه زمانی با مشکلات مالی مواجه است ولی تمام تلاش خود را دارد تا مستمری مددجویان پرداخت شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در رابطه با مرد آواره 50 ساله ارومیه‌ای که در خانه ای به تنهایی با مشکلات زیادی زندگی می‌کرد، اظهار داشت: برای پیگیری مشکلات این فرد اورژانس اجتماعی صبح امروز به محل سکونت وی اعزام شد

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید