13:18|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 20:07
کد خبر: 7869

برای افزایش میزان بهره مندی خانوار روستایی ازگاز استان تلاش می شود

شرکت گاز استان  به 480 روستا در حال گازرسانی می باشند، در ماه جاری به 3 هزار و 724 واحد مسکونی روستایی و 2 هزار و 440 واحد مسکونی شهری گازرسانی صورت گرفته است.

برای افزایش میزان بهره مندی خانوار روستایی ازگاز استان تلاش می شود

علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: هم اکنون شرکت گاز استان  به 480 روستا در حال گازرسانی می باشند، در ماه جاری به 3 هزار و 724 واحد مسکونی روستایی و 2 هزار و 440 واحد مسکونی شهری گازرسانی صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تعداد انشعاب شهری و روستایی افزود: در ماه جاری 323 انشعاب شهری و 950 انشعاب روستایی نصب شده است.

شیخی در خصوص خانه هایی که اقدام به پرداخت بهای گاز مصرفی نکرده اند اظهار داشت: بر اساس مصوبات دولت پرداخت گاز بها بایستی صورت بگیرد و در صورت عدم پرداخت گازبها می بایست گاز مشترکین قطع شود و این عمل براساس قوانین و مقررات بوده و امر دیگری میسر نمی باشد.

وی در خصوص ضریب نفوذ گاز طبیعی نیز گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی 50 درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار شهری استان 99 درصد است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی  خاطر نشان کرد:در تلاش هستیم که میزان بهره مندی خانوار روستایی گاز استان را ارتقا دهیم با همکاری نهادها و ارگانهای خدمات رسان می توان سرعت عملیات گازرسانی به مردم را سرعت بخشید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید