02:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396 - 18:47
کد خبر: 7868

پایگاه های امدادی هلال احمر مجهز و نیروهای پشتیبانی در ستاد استان فعال هستند

جمعیت هلال  احمر استان با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما هر ساله  سه ماه برای طرح زمستانی برنامه ویژه ای  داشته و آمادگی لازم را برای مقابله با بحران های کنونی در جاده ها کسب می کند.

پایگاه های امدادی هلال احمر مجهز و نیروهای پشتیبانی در ستاد استان فعال هستند

حسن محمود زاده اصل مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز گفت: جمعیت هلال  احمر استان با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما هر ساله  سه ماه برای طرح زمستانی برنامه ویژه ای  داشته و آمادگی لازم را برای مقابله با بحران های کنونی در جاده ها کسب می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به اینکه آذربایجان غربی دارای موقعیت خاص و جاده های صعب العبور و کوهستانی می باشد هلال احمر استان پیش بینی های لازم برای مواجهت بابرف و کولاک در جاده ها  را به طور کامل داشته نیز پایگاه های امدادی سطح استان را تجهیز و نیروهای پشتیبانی را در ستاد استان فعال  نموده تا در صورت بروز حادثه ای بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.


محمود زاده اصل با اشاره به هوای جوی نامناسب استان طی چند روز گذشته افزود: هوای استان از نظر جوی  با برف و کولاک مواجه شده که با حضور نیروهای  هلال احمر  استان در جاده ها راه ماندگان رهاسازی و به هم وطنان امداد رسانی شد که این نشان دهنده آمادگی لازم هلال احمر استان می باشد.


وی خاطر نشان کرد: حدود 2هزار امدادگر به صورت چرخشی در پایگاه های  سیار و موقتی  سطح استان  مستقر می باشند  تا در صورت نیاز به هموطنان امداد رسانی کنند، امید داریم زمستان را بدون حادثه یا کم حادثه بگذرانیم.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان  باتوجه به اینکه سالهای متوالی است  با برف و کولاک رو به رو می شود تجربه لازم و تجهیزات مورد نیاز را دارد و نیز اگر کوهنوردی در کولاک و  بهمن در کوهستان در خطر باشد از وظایف هلال احمر کمک به این اشخاص می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید