04:45|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آذر 1396 - 17:49
کد خبر: 7809

شهادت یک مرزبان در مرز ایران و ترکیه/عاملین و علت تیراندازی در دست بررسی می باشد

عصر دیروز ساعت 16:30 بر اثر تیراندازی در مرز ایران و ترکیه واقع در منطقه بورالان شهرستان ماکو تیراندازی از سوی مرز ترکیه صورت گرفته است،ز راه های دیپلماتیک در حال پیگیری علت و عاملین حادثه می باشیم، فعلا اطلاعات خاصی از تیراندازی و عاملین آن در دسترس نمی باشد، بعد از بررسی توسط کارشناسان وتیم  های عملیاتی به ارزیابی خواهند پرداخت.

شهادت یک مرزبان در مرز ایران و ترکیه/عاملین و علت تیراندازی در دست بررسی می باشد

شاهین علیزاده فرماندار ماکو در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: عصر دیروز ساعت 16:30 بر اثر تیراندازی در مرز ایران و ترکیه واقع در منطقه بورالان شهرستان ماکو تیراندازی از سوی مرز ترکیه صورت گرفته است.

فرماندار ماکو در ادامه افزود: در تیراندازی 2 نفر از نیروهای مرزبانی و 2 نفر از کارشناسان آب که برای بررسی حوزه آبریز مرزی مابین میله های 13 و 14 در منطقه حضورداشتند مجروح و به بیمارستان قارص ترکیه اعزام شده اند.

علیزاده در خصوص آخرین وضعیت مجروحان گفت: متاسفانه یک تن از مرزبانان به نام توحید ملک زاده به شهادت رسیده است ولی حال دیگر مجروحین مساعد می باشد در حال تلاش برای اعزام مجروحان به ایران هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:از راه های دیپلماتیک در حال پیگیری علت و عاملین حادثه می باشیم، فعلا اطلاعات خاصی از تیراندازی و عاملین آن در دسترس نمی باشد، بعد از بررسی توسط کارشناسان وتیم  های عملیاتی به ارزیابی خواهند پرداخت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید