19:21|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 11 آذر 1396 - 18:47
کد خبر: 7783

بسط فرهنگ بسیج در صنعت برق آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای دارد

در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌ایم که با روحیه بسیجی و عمل به فرمایشات رهبرمان از دوران سخت گذشته و از بحران‌ها عبور کردیم، در روزگار حاضر که شرایط بهتری داشته و بحران وجود ندارد با تمسک به روحیه بسیجی می‌توانیم به راحتی به قله‌های پیشرفت برسیم.

بسط فرهنگ بسیج در صنعت برق آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ رضا انامقی، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی: با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی گفت: برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی، کاری ارزشمند است که گوشه‌ای از تلاش‌های شهداء گرانقدر را در حفظ کشور خاطر نشان می‌کند؛ باید همیشه در ذهنمان باشد که برای حفظ هر وجب از این خاک مقدس خون یک شهید ریخته شده است.
سرپرست پایگاه بسیج شهید کاوه صنعت برق، اظهار کرد: در شرکت توزیع برق آذربایجان غربی نیز به فعالیت‌های بسیج به عنوان فعالیت‌های اصلی نگاه می‌شود و بسط فرهنگ بسیج را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: اهمیت جایگاه بسیج در صنعت برق آذربایجان غربی به اندازه‌ای است که در اکثر نواحی مدیران شهرستان‌ها فرمانده پایگاه بسیج هستند و در شرکت توزیع آذربایجان غربی نیز این مسئولیت برعهده قائم مقام شرکت قرار دارد و در تمام جلسات شورای پایگاه نیز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی حضور دارد.
انامقی تاکید کرد: در تمام کارها و دستگاه‌های کشور اگر تفکر بسیج جاری باشد و از مسیر انقلابی‌گری خارج نشویم قطعا به موفقیت و پیشرفت خواهیم رسید. 
وی در تشریح سخنان خود توضیح داد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌ایم که با روحیه بسیجی و عمل به فرمایشات رهبرمان از دوران سخت گذشته و از بحران‌ها عبور کردیم، در روزگار حاضر که شرایط بهتری داشته و بحران وجود ندارد با تمسک به روحیه بسیجی می‌توانیم به راحتی به قله‌های پیشرفت برسیم.
قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در تکمیل سخنان خود بیان کرد: نمونه یک بسیجی شهید تهرانی مقدم و سرلشکر سلیمانی هستند که یکی در عرصه علمی و بدون داشتن شرایط ایده‌آل و در اوج فشارهای جنگ با روحیه بسیجی صنعت موشکی را راه‌اندازی کرد و دیگری نیز کاری را که ابرقدرت‌های پوشالی وعده چندین ساله داده بودند را در کمتر از سه ماه محقق کرد.سرپرست پایگاه بسیج شهید کاوه صنعت برق آذربایجان غربی اعلام کرد: طی هفته بسیج امسال بسیج بیش از 10 عنوان برنامه عمده فرهنگی با مشارکت بسیجیان پایگاه شهید کاوه صنعت برق اجرا شده است.
 وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی شورای پایگاه جهت اجرای برنامه‌های هفته بسیج و دستور همکاری مدیرعامل شرکت، عنوان کرد: اولین و بدیهی‌ترین اقدام برای ارتباط همکاران و ارباب رجوع با  فرهنگ بسیجی، فضا سازی محیطی طی هفته بسیج با نصب تمثال شهداء در محیط ستاد و تمام نواحی شرکت توزیع برق آذربایجان غربی بود.
انامقی در خصوص یکی از ابتکارات هفته بسیج امسال، ابراز کرد: در طول هفته بسیج یک نفر همکار بسیجی در ستاد شرکت و نواحی با لباس بسیجی به عنوان راهنمای میز خدمت حضور پیدا کردند که در نوع خود یکی از اقدامات ابتکاری گرامیداشت این هفته بود.
قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همچنین افزود: همایش بسیج سازندگی با عنوان شکوه هجرت در سالن همایش‌های این شرکت با حضور فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی و بسیجیان پایگاه صنعت برق برگزار شد.
وی ضمن بیان اینکه بسیجیان پایگاه شهید کاوه صنعت برق در برنامه‌هایی با حضور مقامات کشوری نیز شرکت داشتند اعلام کرد: بسیجیان این پایگاه در همایش بزرگ شکوه مقاومت با حضور سرلشکر صفوی حضور داشته و همچنین همایش بزرگ بسیج، بصیرت انقلابی گری و آمادگی روزافزون با حضور معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با مشارکت بسیجیان پایگاه شهید کاوه صنعت برق در سالن همایش‌های شرکت برق آذربایجان غربی برگزار شد.
انامقی در خصوص اقدامات تخصصی این پایگاه نیز خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد کارگروه‌های تخصصی صنعت برق در کانون بسیج مهندسین و برگزاری همایش‌های مربوطه جلسه هماهنگی با رئیس کانون بسیج مهندسین آذربایجان غربی و مسئول کارگروه اشتغال برگزار شد.
سرپرست پایگاه شهید کاوه صنعت برق با تاکید بر لزوم وجود برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و ورزشی به صورت توامان در فعالیت‌های بسیج اضافه کرد: در راستای پرداختن به تمام جوانب فعالیت‌های مورد نیاز بسیج، مسابقات فوتسال بین تیم‌های پایگاه شهید کاوه و تیم‌های قرارگاه شمالغرب و اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و همچنین مسابقات بین فرزندان کارکنان برق ارومیه و تیم‌های بسیج دانش‌آموزی، برگزار شد.
وی همچنین اشاره کرد: با وجود تشکیل مداوم جلسات حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های صنعت برق آذربایجان غربی در طول هفته بسیج نیز این جلسات به صورت ویژه پیگیری شد، حضور بسیجیان در غبارروبی مزار شهداء و تجدید میثاق با امام شهداء و 12 هزار شهید آذربایجان غربی نیز از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال با مشارکت بسیجیان پایگاه شهید کاوه صنعت برق بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید