12:41|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آذر 1396 - 19:26
کد خبر: 7768

تصمیم داور صحیح نبود/اتفاقی خاصی از سوی تماشاگران ارومیه‌ای علیه بازیکنان پیکان تهران صورت نگرفت

دو تیم در ست پنجم مسابقه به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه به زمین مسابقه بازنگشت و صحبت های زیادی را نیز با سرمربی و بازیکنان برای بازگشت به زمین انجام دادیم که میسر نشد.

تصمیم داور صحیح نبود/اتفاقی خاصی از سوی تماشاگران ارومیه‌ای علیه بازیکنان پیکان تهران صورت نگرفت

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ خلیل یگانه مجد در جمع خبرنگاران با اشاره به نیمه تمام ماندن بازی والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دهمین هفته لیگ برتر والیبال اظهار داشت: داور نخست دیدار به امتیازی که شهرداری ارومیه به دست آورد بجا داد ولی تیم شهرداری ارومیه نسبت به این موضوع اعتراض داشت.

ناظر و نماینده سازمان لیگ در بازی دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان ادامه داد: دو تیم در ست پنجم مسابقه به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه به زمین مسابقه بازنگشت و صحبت های زیادی را نیز با سرمربی و بازیکنان برای بازگشت به زمین انجام دادیم که میسر نشد.

وی ادامه داد: اتفاقات خاصی در زمین مسابقه انجام نگرفت و اگر شعار خاصی نیز به زبان ترکی داده شده است متوجه آن نشده ام؛ اگر تیم شهرداری ارومیه به زمین مسابقه بازمیگشت مسابقه دو تیم میگیری می شد.

در ادامه محمد حسن خوشدل ناظر داوری این دیدار با انتقاد از مسئولین و مربیان تیم ها مبنی بر قوانین جدید والیبال گفت: تیم ها متاسفانه قوانین و تصمیمات جدید والیبال آگاه نیستند و در این بازی نیز شاهد این قضیه بودیم.

وی ادامه داد: حتی با فرض اشتباه داور، ما بعنوان ناظر گزارش می کنیم و کمیته داوران بررسی می کند ولی متاسفانه مسئولین تیم ها فکر می کنند ما می توانیم در تصمیم داور تغییر ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: خالصانه می گویم من هیچ اتفاق خاصی در تصمیم آرایش زمین ندیدم ولی با توجه به برخی پرتاب های سکه از سوی هواداران داور می توانست بازی را متوقف کند.
خوشدل گفت: داور ابتدا به نفع ارومیه رای داد ولی داور دوم اشتباه آرایش را عنوان کرد و در نهایت سرمربی شهرداری ارومیه حاضر به ادامه بازی نشد.

خوشدل تصریح کرد: تصمیمات نهایی بازی در کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید