18:39|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1396 - 21:02
کد خبر: 7761

انعقاد قرارداد یکساله برای ساخت پل‌های تخریب شده هاشم آباد و گلستانه/تعیین اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی برای هر پروژه

برای ساخت هر پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است که جمعا هزینه ساخت هر دو پل دو میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد شد.

انعقاد قرارداد یکساله برای ساخت پل‌های تخریب شده هاشم آباد و گلستانه/تعیین اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی برای هر پروژه

عبدالحسین علی اکبری مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ در رابطه با آخرین وضعیت ساخت پل های هاشم آباد و گلستانه سیلوانا ارومیه که در سیل فروردین ماه سال جاری تخریب شده بودند اظهار داشت: پیمانکارهای مربوطه به ساخت این دو پل مشخص شده و هم اکنون در مرحله تجهیز قرار دارد.

وی ادامه داد: نقشه های اجرایی این پل آماده شده است و به زودی مراحل ساخت این دو پل شروع خواهد شد؛ هفته گذشته نیز بازدیدی از این پل داشتیم و طبق قراردادی که بسته شده است این پل در عرض یک سال ساخته خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از رخ دادن سیل در اوایل سال انجام آزمایشات فنی روی خاک، تامین اعتبار و... کارهای انجام شده بود و تمام تلاش خود را به کار بردیم تا در حداقل ترین زمان ممکن ساخت پل های گلستانه و هاشم آباد شروع شود.

علی اکبری ادامه داد: ابلاغ این موضوع در اواخر خرداد ماه انجام گرفت؛ برای ساخت هر پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است که جمعا هزینه ساخت هر دو پل دو میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید