13:01|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آذر 1396 - 05:57
کد خبر: 7744

پیش بینی اتمام تونل آزاد راه ارومیه به تبریز طی سه سال

عملیات اجرایی این پروژه قرار بود سال گذشته شروع شود ولی با بدقولی های پیمانکار، کار اجرایی شروع نشد که با هماهنگی های انجام شده کار اجرایی به پیمانکار  دیگری سپرده شد.

پیش بینی اتمام تونل آزاد راه ارومیه به تبریز طی سه سال

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص احداث تونل قطعه سوم آزاد ارومیه به تبریز اظهار داشت: از شهریور ماه سال 95 به طور جدی احداث تونل در قطعه سوم آزاد راه ارومیه به تبریز تصویب شد، علت این تصمیم این بود که قطعه سوم قسمتی است که کل کوه موجود باید توسط خودروها دور زده می شود.

وی ادامه داد: این عامل سبب طولانی شدن مسیر می شد، برای بهتر شدن جاده تونل دو قلویی به طول 4 کیلومتر در این مسیر احداث خواهد شد که یک باند برای رفت و دیگری برای برگشت آماده خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه قرار بود سال گذشته شروع شود ولی با بدقولی های پیمانکار، کار اجرایی شروع نشد که با هماهنگی های انجام شده کار اجرایی به پیمانکار  دیگری سپرده شد.

سیدهادی بهادری خاطر نشان کرد: اخیرا دهانه تونل باز شده و با مواد منفجره عملیات ادامه خواهد یافت؛ طبق زمان بندی که اعلام شده است و به دلیل حفاری دستی تونل حدود 3 سال این حفاری طول خواهد کشید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید