06:15|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آذر 1396 - 22:13
کد خبر: 7735

احتمال پایین برگزاری اردو در تعطیلات نیم فصل/با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم

فعالیت های نقل و انتقالاتی از موعد مقرر طبق لیستی که توسط یحیی گل ممدی سرمربی تیم اعلام خواهد شد، شروع و بازیکنان مد نظر سرمربی جذب می شوند.

احتمال پایین برگزاری اردو در تعطیلات نیم فصل/با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده‌ایم

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در رابطه با اقدامات انجام شده توسط باشگاه تراکتورسازی برای جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل اظهار داشت: فعالیت های نقل و انتقالاتی از موعد مقرر طبق لیستی که توسط یحیی گل ممدی سرمربی تیم اعلام خواهد شد، شروع و بازیکنان مد نظر سرمربی جذب می شوند.

وی ضمن اشاره به شایعه بودن جذب و مذاکره با بازیکنانی همانند علیرضا بیرانوند و احسان پهلوان اظهار داشت: تا کنون با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده ایم و انشالله با شروع پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در پاسخ به سوال خبرنگار باریش مبنی بر برنامه های تیم فوتبال تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل اظهار داشت: تا بدین جای کار اردوئی برای آمادگی بیشتر در تعطیلات نیم فصل لیگ پیش بینی و برنامه ریزی نشده است؛ با توجه به اینکه مدت زمانی کمی برای تعطیلات نیم فصل تعیین شده است احتمال برگزاری اردو برای تیم پائین است.

تیم فوتبال تراکتورسازی در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تا بدین جای کار با کسب 12 امتیاز از 12 مسابقه در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد که هرگز جایگاه مناسبی برای تیم ریشه دار و پر طرفدار تبریزی نیست؛ شایان ذکر است تراکتورسازی تبریز اخیرا در جام 4 جانبه شهدا توانست با پیروزی 3 برصفر مقابل سایپا تهران مقام قهرمانی را بدست آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید