22:37|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آذر 1396 - 19:49
کد خبر: 7733

هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان در مسابقات آمریکا پیش‌بینی کرد/تیم ملی وضعیت مطلوبی دارد

تیم اصلی کشورمان مشخص‌شده و رقبای من هم نیز مشخص‌شده‌اند که در تعداد شش یا هفت نفر هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیانوش رستمی، وزنه‌بردار کشورهای کلمبیا، عراق، ازبکستان اشاره کرد.

هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان در مسابقات آمریکا پیش‌بینی کرد/تیم ملی وضعیت مطلوبی دارد

علی میری عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ با اشاره به وضعیت اردونشینان تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: وضعیت تیم در حد مطلوبی قرار دارد و رفته‌رفته بهتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع توانستم به رکورد 370 کیلوگرم برسم و با توکل و استعانت از خداوند متعال امیدوارم بتوانم در مسابقات بهتر از این مجموع را برای کشورم و ملت عزیزم به ارمغان بیاورم.

 وزنه‌بردار تیم ملی افزود: تیم اصلی کشورمان مشخص‌شده و رقبای من هم نیز مشخص‌شده‌اند که در تعداد شش یا هفت نفر هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیانوش رستمی، وزنه‌بردار کشورهای کلمبیا، عراق، ازبکستان اشاره کرد.

وی تأکید کرد: اگر مجموع 370 کیلوگرم که در تمرینات را به ثبت رسانده‌ام در مسابقات نیز بتوانم بالای سر ببرم با مدال خوش‌رنگی به میهن اسلامی بازخواهم گشت و در مربیان نیز از من راضی هستند و در رکوردگیری اخیر نیز به خوبی عمل کرده‌ام.

میری با اشاره به حمایت رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی از وی یادآور شد: آقای مرادزاده هرروز به‌صورت جدی تمریناتم را پیگیری می‌کند و امیدوارم بتوانم در مسابقات زحمات وی و سایر مربیان تیم ملی را به ثمر بنشانم.

وی تصریح کرد: صبح روز سه شنبه هفته جاری به کشور آمریکا اعزام می‌شویم و تاریخ دوازدهم آذرماه حوالی ساعت یک و 30 بامداد روی تخته می‌روم و از تمامی هم‌میهنان درخواست دارم تا مرا از دعاهای خود برای کسب مدال بی‌نصیب نگذارند.

وزنه‌بردار ‌تیم ملی با اشاره به حمایت بی‌دریغ مسئولان از اردونشینان گفت: از کادر فنی تیم ملی و ریاست فدراسیون به سبب حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر می‌کنم و در این میان از زحمات وافر خانواده‌ام به‌ویژه پدر و مادرم نهایت قدردانی را دارم.

وی تأکید کرد: هیچ نتیجه‌ای را پیش از برگزاری مسابقات نمی‌توان پیش‌گویی کرد و تمامی نتایج روی تخته چهار در چهار وزنه‌برداری معلوم می‌شود و نتایج را می‌توان پس از مسابقات اعلام کرد و هر فردی تمرینات خود را به خوبی پشت سر بگذارد نتیجه خوبی را به‌دست می‌آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید