22:39|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آذر 1396 - 02:32
کد خبر: 7730

از مهم ترین اهداف کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و حفظ روحیه جهادی در استان است

کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی با شعار و محوریت " آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز" می باشد؛ کنگره متشکل از برنامه هایی است که تلاش می کند فضای فرهنگی استان را معطوف به فرهنگ ایثار وشهادت نماید امید است این کنگره در راستای حفظ آرمانهای شهدا در جامعه و آحاد مردم تاثیرگذار باشد.

از مهم ترین اهداف کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی ترویج فرهنگ ایثار،  شهادت و حفظ روحیه جهادی در استان است

به گزارش سرویس فرهنگی  باریش نیوز در نشست خبری امروز سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: استان شهید پرور آذربایجان غربی در زیر سایه مردمان مومن، انقلابی و غیور خود همواره قرار داشته است و با تقدیم ۱۲۰۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس به اسلام و ایران از پیشگامان در عرصه جهاد وشهادت بوده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به موقعیت خاص استان اظهار داشت: با وجود همسایگی آذربایجان غربی با سه کشور، اقوام مختلف در استان همواره منسجم بوده و با وجود استکبار و صهیونیسم جهانی از معدود استان هایی است که بعد از دوران دفاع مقدس نیز  دفاع در استان بوده وهمواره درهای  شهادت در آذربایجان غربی گشوده می باشد.
سردار خرم با اشاره به اجلاسیه های کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی ابراز داشت: اجلاس پیش مرگان مسلمان کرد و عشایر استان دهم ابان ماه امسال در مهاباد برگزار شده است و اجلاس فرهنگ و آموزش در ۴ آذر، اجلاس بانوان ۵ آذر، اجلاس روحانیت ۷ آذر، اجلاس ایثارگران ۹ آذر و اختتامیه کنگره نیز در ۱۲ آذر ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به شعار کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید استان اظهار داشت: این کنگره با شعار و محوریت " آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز" می باشد؛ کنگره متشکل از برنامه هایی است که تلاش می کند فضای فرهنگی استان را معطوف به فرهنگ ایثار وشهادت نماید امید است این کنگره در راستای حفظ آرمانهای شهدا در جامعه و آحاد مردم تاثیرگذار باشد.
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای کنگره تلاش بر این بوده که به تولید و توزیع اثار ماندگار فرهنگی با موضوع شهید و شهادت و نیز در نتیجه ایجاد جوششی مردمی در جامعه بهره جست.
وی در پایان تاکید کرد: همه مردم بایستی در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم سهیم بوده و با حضور خود در این کنگره به بزرگداشت باشکوه آن یاری رسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید