01:41|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آذر 1396 - 23:30
کد خبر: 7728

طلوع بسیج و شکل‌گیری دفاع‌مقدس عوامل موفقیت و سربلندی همیشگی مردم ایران اسلامی در جهان است

اقدام امام(ره) در جهت تشکیل بسیج سبب امیدواری مردم ایران شده و امروز نیز شاهد آن هستیم که اقدامات بسیجیان و رزمندگان همین حس و حال را در میان آزادی‌خواهان جهان ندا می‌دهد.

طلوع بسیج و شکل‌گیری دفاع‌مقدس عوامل موفقیت و سربلندی همیشگی مردم ایران اسلامی در جهان است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرائی در طی  سخنرانی خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، گفت: انقلاب اسلامی ایران شکسته‌شدن هیمنه اسکتبار جهانی شده و به این جهت روزانه شاهد افزایش دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی می باشیم.

وی ادامه داد: طلوع بسیج و شکل‌گیری دفاع‌مقدس عوامل موفقیت و سربلندی همیشگی مردم ایران اسلامی در جهان است و باید توجهات به این ۲ مورد بیش از پیش شده افزایش یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: اقدام امام(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین سبب امیدواری مردم ایران اسلامی و مستضعفین در سراسر عالم شد و امروز نیز شاهد هستیم که اقدامات بسیجی‌وار رزمندگان همین حس و حال را در میان آزادی‌خواهان جهان ندا می‌زند.

وی ضمن اشاره به اقدام برخی در داخل کشور برای همراهی با نظام سلطه را نادرست دانست و اظهار داشت: در حالی‌که امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی در سخنان و منش خود همیشه بر این امر تاکید دارند که نظام سلطه هرگز با نظام اسلامی همراهی نمی‌کند، متاسفانه شاهد برخی نداها از داخل نظام‌اسلامی هستیم که خواهان ارتباط با نظام سلطه هستند، این افراد باید بدانند که تقوای الهی در مقابله و پیروزی بر داعش حرف اول را می‌زد نه ارتباط با سلطه‌گران!

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرائی، ادامه داد: با شکست داعش، هیمنه آمریکا نیز شکسته شد و به همین علت در روزهای گذشته برخی تحرکات ضد‌ایرانی و ضداسلامی از آمریکایی‌ها را  مشاده کرده ایم.

وی ابراز داشت: بسیج ثمره تفکر انقلابی و الهی امام‌(ره) است و امروز نیز رهبر انقلاب با تاسی از همان تفکر مسیر را ادامه می‌دهند، بنابراین باید نمونه‌ترین افراد از بسیجیان باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: هر تحرکی از سوی دشمن توسط بسیجیان و رزمندگان پاسخ داده می‌شود ولی در عرصه‌های نرم باید بصیرت و هوشیاری مردم از اقشار مختلف بیش از پیش مورد توجه باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید