18:13|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آبان 1396 - 18:53
کد خبر: 7680

چهارمین شکست شهرداری ارومیه/قدرت جوانی کاله آمل بر شهرداری ارومیه غلبه کرد

شهرداری ارومیه در دیداری حساس در هفته هفتم سوپرلیگ والیبال ایران مقابل کاله آمل با نتیجه 3 بر یک شکست را پذیرا شد.

چهارمین شکست شهرداری ارومیه/قدرت جوانی کاله آمل بر شهرداری ارومیه غلبه کرد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در هفته هفتم سری مسابقات سوپر لیگ والیبال ایران تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیداری حساس و مهم به مصاف در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف تیم کاله این شهر رفت؛ در این بازی کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم کار قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند، همچنین یونس حسن زاده به عنوان ناظر سازمان لیگ و احمد بندری به عنوان ناظر داوری در مسابقه حضور داشتند.
جو سالن پیامبر اعظم (ص) بر عملکرد بازیکنان شهرداری ارومیه تاثیر بسزایی گذاشته بود و  بازیکنان این تیم نتوانستند بازی خوبی را در ست اول ارائه دهند؛ کاله آمل با در اختیار داشتن بازیکنان جوانی همچون امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، رسول آق چلی و جواد کریمی و سرمربی خوش فکر همچون بهروز عطایی مقابل شاگردان با تجربه ساسان خداپرست ست اول را با نتیجه نزدیک 25 بر 23 از آن خود کردند.
در ابتدای ست دوم با توجه به آشنایی بیشتر بازیکنان شهرداری ارومیه با جو حاکم بر سالن بازی خوب اما همراه با اشتباهات نفسگیر از سوی بازیکنان شهراری ارومیه به نمایش درآمد؛ بازی پایاپای این دو تیم که به نوعی به ال کلاسیکوی کوچک والیبال ایران معروف است در نهایت با امتیاز 26 بر 24 به نفع نماینده شر عشاق والیبال به پایان رسید.
شروع ست سوم با غافلگیری عجیب شهرداری ارومیه همراه بود، قدرت جوانی کاله به تجربه بازیکنان شهرداری ارومیه چربید تا اینکه نظاره گر امتیاز 9 بر یک در ست سوم به نفع آملی ها باشیم؛ ایجاد اختلاف 8 امتیازی در ابتدای این ست عجیب بود اما عجیب تر از آن جبران اختلاف امتیازات از سوی شهرداری ارومیه بود! هر چند که شهرداری به این ست بازگشت اما با توجه به طولانی شدن این ست بدن های بازیکنان شهرداری با توجه به سن بالایشان تحلیل رفت تا اینکه آملی ها این ست را با نتیجه 31 بر 29 به نام خود ثبت کردند.
شروع ست چهارم نشان داد که شهرداری ارومیه قدرت بازگرداندن بازی را ندارد و خستگی به صورت کاملا مشهود در تن بازیکنان گویای دلایل باخت شهرداری ارومیه بود؛ سرویس های ناب کاله ای ها در اواخر ست چهارم  دریافت ارومیه را با مشکل جدی مواجه ساخت تا در کاله آمل این ست را نیز 25 بر 19 از آن خود کرده و در مجموع 3 بر یک مهمان خود شهرداری ارومیه شکست داد.
پس از پایان این بازی و ثبت چهارمین شکست شهرداری ارومیه، این تیم در رتبه ششم جدول 12 تیمی سوپر لیگ والیبال ایران قرار گرفت؛ ساسان خداپرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه در پایان این بازی با بیان اینکه تیمش در بازی های مرحله برگشت ، میزبانی زیادی از حریفان خواهد داشت ، گفت: این یکی از امتیازهای ما برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا امتیازهای از دست رفته را جمع آوری کنیم.
وی افزود: امسال با سیاست های تعریف شده باشگاه از بازیکنان بومی اسفاده کردیم و با وجود آن که برخی ها میانگین تیم ما را مسن اعلام می کنند ، اما تیم ما بازیکنان خوبی دارد که در بازی های آینده عملکرد بهتری از آنان خواهیم دید.
سخنان سرمربی تیم شهرداری ارومیه تعجب بر انگیز می باشد چزا که اکثر بازیکنانی که در زمین مسابقه بکار برده می شوند جز امیر خداپرست جزو بازیکنان کهنه کار و با سابقه والیبال ایران به شمار می روند؛ بدون شک تا بدین جای لیگ که 4 باخت از 7 مسابقه عاید شاگردان خداپرست شده است تحلیل رفتن بدن بازیکنان در اواخر بازی نقش بسیار پر رنگی در این شکست ها داشته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید