09:56|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آبان 1396 - 19:24
کد خبر: 7672

افزایش 15 درصدی قیمت نان/هیچ تغییری در کیفیت نان ایجاد نمی شود!

از چند ماه پیش زمزمه های بسیار زیادی در رابطه با افزایش قیمت نان به گوش می رسید و هم اکنون نیز اخبار منتشر شده حاکی از تصویب افزایش قیمت نان دارد؛ نیاز مبرم و روزانه مردم به نان بر حساسیت این موضوع می افزاید .

افزایش 15 درصدی قیمت نان/هیچ تغییری در کیفیت نان ایجاد نمی شود!

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ نان یکی از اصلی ترین نیازهای روزمره انسان می باشد و بسیار کم پیش می آید که انسان در طول روز از نان استفاده نکند و به نوعی بر سر سفره هر ایرانی در هر وعده ای نان وجود دارد.

از چند ماه پیش زمزمه های بسیار زیادی در رابطه با افزایش قیمت نان به گوش می رسید و هم اکنون نیز اخبار منتشر شده حاکی از تصویب افزایش قیمت نان دارد؛ نیاز مبرم و روزانه مردم به نان بر حساسیت این موضوع می افزاید و مردم به همین سبب پیگیر افزایش و زمان ابلاغ آن هستند؛ در این راستا مردم بسی انتظار دارند تا در قبال افزایش قیمت نان کیفیت نان های ارائه شده توسط نانوایی ها نیز بهبود یابد.

در این رابطه عزیز عسکراوغلو رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز گفت: افزایش قیمت نان هنوز به اتحادیه نانوایان ارومیه ابلاغ نشده است ولی در تنظیم بازار این مبحث مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طی صحبت هایی که انجام شده است افزایش قیمت نان حداکثر تا 15 درصد خواهد بود ولی تا کنون این موضوع به ما ابلاغ نشده است؛ اتحادیه نانوایان در افزایش قیمت نان نقشی ندارد و این موضوع و تصمیم گیری توسط مسئولان بلند پایه اتخاذ شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در پاسخ به سوال خبرنگار باریش در خصوص افزایش کیفیت نان در قبال افزایش قیمت آن اظهار داشت: کیفیت نان چه تغییری می تواند داشته باشد؟ همان آرد و همان نانوا مراحل پخت نان را به اجرا در خواهند آورد و هیچ تغییری به وجود نخواهد آمد!

بسیار اعجاب برانگیز است که رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه اعلام می کند که ابلاغی به جهت افزایش قیمت نان نشده است درحالیکه رئیس اتحادیه نانوایان کشور از اعمال افزایش قیمت از روز اول آذر ماه (6 روز دیگر) خبر داده است؛ مبحث عدم ابلاغ افزایش قیمت در حالیکه تنها 6 روز تا اعمال آن زمان باقی مانده است بسیار تجب برانگیز بوده و جای تامل را داراست.

مردم در قبال افزایش هزینه ای که بر نیاز روزمره آنان ایجاد می شود خواستار بهبود کیفیت نان نیز هستند؛ متاسفانه واضح و مشهود می باشد که نانوایی های سطح شهر ارومیه از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند و نان های ارائه شده نیز بدون شک کیفیت مناسبی ندارند؛ در حالت کلی نحوه پخت نان  در ارومیه با مشکلات عدیده ای رو به رو است و در اکثر نانوایی ها پخت غیر اصولی نان مشاهده می شود در حالیکه اضافه کردن افزودنی های غیرمجاز جای خود را دارد!

آنچه که  مسلم، واضح و روشن است متضرر شدن مردم از افزایش قیمت نان است؛ مردم هرگز در قبال پرداخت هزینه ای بیشتر خدمات و نان بهتری را در یافت نخواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید