12:19|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1396 - 06:48
کد خبر: 7666

اعطای وام دانشجویی به 357 دانشجو/ در حال حاضر در حدود 25 هزار دانشجوی پیام نور در استان وجود دارد

از تعداد کل دانشجوهای پیام نور 1403 نفر دانشجوی ارشد و بقیه دانشجو ها در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می باشند؛ در حال حاضر 692 کد رشته محل در کارشناسی و 205 کد رشته محل در ارشد وجود دارد.

اعطای وام دانشجویی به 357 دانشجو/ در حال حاضر در حدود 25 هزار  دانشجوی پیام نور در استان وجود دارد

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز؛ ️طالب زاده معاون آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دانشگاه پیام نور در سال 1356 با عنوان دانشگاه ابوریحان افتتاح شد ولی بعد از انقلاب به دانشگاه آزاد از راه دور تغییر و سپس در سال 1367 به دانشگاه پیام نور تغییر نام داد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور از همان ابتدا کار خود را با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت شروع کرد؛ دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی هم اکنون با 18 مرکز واحد کار خود را ادامه می دهد؛ استان ما دارای 171 عضور هییت علمی با همراه 160 کارمند اداری است، قریب به اتفاق کارمندان نیز در تحصیلات عالیه مشغول هستند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی تصریح کرد: در حال حاضر در حدود 25 هزار  دانشجوی پیام نور در استان وجود دارد که از این تعداد 1403 نفر دانشجوی ارشد و بقیه دانشجو ها در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل می باشند؛ در حال حاضر 692 کد رشته محل در کارشناسی و 205 کد رشته محل در ارشد وجود دارد.

طالب زاده ادامه داد: در شش ماهه سال جاری 31 طرح پژوهشی توسط اعضای هییت علمی دانشگاه پیام نور مصوب شده است، در این 8 کتاب توسط اعضای هییت علمی دانشگاه چاپ شده است؛ از اهم فعالیت های فرهنگی در شش ماهه اول سال 96 می توان به اعزام نخبگان قرآنی به مسابقات و کسب رتبه دوم، چاپ 18 نشریه دانشجویی، وجود 131 انجمن علمی فعال، برگزاری 34 کرسی آزاد اندیشی و... اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: از فعالیت های ورزشی استان می توان به اعزام و پشتیبانی از تیم کبدی استان و برگزاری مسابقات والیبال بین کارمندان و... می توان اشاره کرد که انگیزه کاری کارمندان را افزایش می دهد؛ در فعالیت های شاخص دانشجویی به 357 دانشجو وام به اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان اعطا شد.

طالب زاده در رابطه با پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: در 6 ماه اول سال جاری 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی تخصیص یافته است و همچنین یک میلیارد تومان هم برای تکمیل ساخت ساختمان آموزشی سلماس تخصیص یافته است که امسال عملیات ساخت آن شروع می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید