04:45|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آبان 1396 - 22:15
کد خبر: 7647

ساختار و امکانات مناسبی برای ارتقاء فوتبال بانوان نداریم/اداره کل ورزش و جوانان برای ایجاد امکانات اقدام کند

اگر کمی فضای ورزشی، مساعدت ها و امکانات بهتر شود در بخش بانوان حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت؛ در حالیکه هم اکنون نیز مریم یکتایی از ارومیه به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی مطرح است.

ساختار و امکانات مناسبی برای ارتقاء فوتبال بانوان نداریم/اداره کل ورزش و جوانان برای ایجاد امکانات اقدام کند

حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در خصوص دعوت از فوتبالیست های بانوان به تیم های ملی پایه گفت: 5 بازیکن بانو به تیم های پایه و نونهالان بانوان جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند؛ این اتفاق در حالی رخ داده که تبریز با آن همه امکانات نتوانسته چنین توانایی را داشته باشد ولی ما در سخت شرایط و بدون امکانات تیم را در لیگ برتر نگه داشته ایم.

وی ادامه داد: اگر کمی فضای ورزشی و مساعدت ها و امکانات بهتر شود در بخش بانوان حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت؛ هم اکنون نیز مریم یکتایی از ارومیه به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی مطرح است.

نیرویار افزود: ما ساختار و امکاناتی برای ارتقاء فوتبال بانوان نداریم؛ فصل سرما هم اکنون از راه می رسد و مشخص نیست که این بازیکنان در کجا به تمرین مشغول خواهند شد؛ اگر ساختار و امکانات فوتبال بانوان افزایش یابد قطعا حرف های زیادی در فوتبال بانوان برای گفتن خواهیم داشت.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی تصریح کرد: هیئت فوتبال نمی تواند امکاناتی ایجاد کند و توانایی ساخت ورزشگاه، سالن و... را ندارد ولی اداره کل ورزش و جوانان باید برای ایجاد امکانات اقدام کند؛ برای والیبال هزینه های بسیار زیادی انجام می شود اما برای فوتبال آذربایجان غربی در 40 سال گذشته هیچ اقدامی انجام نگرفته است.

وی افزود: زمانیکه ارومیه 100 هزار نفر جمعیت داشت ورزشگاه تختی به عنوان زمین چمن ارومیه محسوب می شد هم اکنون نیز که ارومیه 1 میلیون نفر جمعیت دارد همان ورزشگاه بدون امکانات پابرجاست؛ اداره کل ورزش و جوانان باید با همکاری نمایندگان مجلس و مسوولان برای فوتبال امکانات و ساختار ایجاد کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید