18:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1396 - 22:20
کد خبر: 7631

تولید کنندگان موادغذایی به مردم ضرر نرسانند

تولید کنندگان صنایع غذایی از مواد افزودنی غیرمجاز استفاده نکنند و باعث بیماری و یا مرگ کسی نشوند.

تولید کنندگان موادغذایی به مردم ضرر نرسانند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت مردم و خود به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات الهی اعلام کرد: مردم و جوانان ایران حاضرند جان خود را فدای خاک و وطنشان کنند و دشمن با افکاری باطل و نقشه هایی شوم تصمیم بر خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی و وطن ما دارد که تمام آن ها خیالی باطل و بیهوده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان داعشی و تکفیری قصد تخریب نام ائمه اطهار و به خصوص امام حسین(ع) را داشتند که نه تنها به هدف خود نرسیدند بلکه نام ائمه اطهار شیعیان بیشتر بر سر زبان ها افتاد و محبوبیت امام حسین(ع) در بین مردم دنیا بیشتر شد.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: اکنون میلیون ها نفر از شیعیان و زائران از اقشار مختلف و با زبان های مختلف در جوار حرم حسین(ع) حضور دارند و نام ائمه اطهار را به دنیا شناسانده اند.

وی در پایان در رابطه با افزودنی های غیر مجاز به برخی مواد غذایی اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان صنایع غذایی از مواد افزودنی غیرمجاز استفاده نکنند و باعث بیماری و یا مرگ کسی نشوند؛ برخی مواقع تولیدکنندگان به سبب سود اندک اقدام به کارهای نامتعارف می‌کنند که کار بسیار ناشایست است و فردی که سبب آسیب رساندن به مردم شود باید در قیامت پاسخگوی فرد مورد نظر و خداوند متعال باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید