13:43|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آبان 1396 - 18:17
کد خبر: 7623

مدیریتی برای استفاده از منابع انسانی نداشتیم / بهترین تجربه توسعه را از کشورهای دیگر بیاموزیم

اگر مطبوعات به طور منصفانه جهت بهبود و اصلاح مدیریت انتقادی داشته باشند ما حتما استقبال می‌کنیم و درخواست ما این است که در جهت بهبود آرامش سیاسی و اجتماعی فضای استان قدم بردارید.

مدیریتی برای استفاده از منابع انسانی نداشتیم / بهترین تجربه توسعه را از کشورهای دیگر بیاموزیم

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز محمد مهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی در اولین نشست شورای اداری استان ضمن تسلیت شهدای عزیزمان در درگیری با گروه های تروریستی اعلام کرد: اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید به اصول اولیه مدیریت در مسیر دقت کنیم؛ امروز توجه اساسی در کشورهای توسعه یافته به منابع انسانی است اما متاسفانه در کشور ما مدیریت صحیحی برای استفاده از منابع انسانی نداشتیم و باید به این مقوله توجه بسیاری شود تا به رشد اقتصادی مطلوب برسیم تا شاهد شکاف های طبقاتی، شکاف های توسعه ای و دیگر مشکل ها نباشیم.
وی در ادامه افزود: به نظر شخص بنده بهترین تجربه توسعه و پیشرفت را باید از کشورهای دیگر بیاموزیم، مثل کشورهایی که در دهه های اخیر مانند مالزی و هند به پیشرفت رسیده و امروز هندوستان 4مین قدرت دنیا شده است؛‌ باید دید این کشورها چه کرده اند؟ نقاط ضعف خود را بیابیم و پوشش دهیم تا بتوانیم اصول اصلی توسعه را در استان آذربایجان غربی پیاده کنیم تا بتوانیم به شاخص هایی که مد نظر مردم استان است برسیم.
شهریاری تصریح کرد: من از مدیران عزیز درخواست می‌کنم تا همه برنامه های قبل و اکنون و آینده خود را به ما تحویل دهند، برنامه هایی که اجرا کردند در وضعیتی که هستیم و برنامه هایی که درحال اجرا است و قرار است انجام شود تا در ملاقات های دوجانبه ای که باهم خواهیم داشت پیگیری کرده و به اهداف مطلوب برسیم؛ مدیران این قضیه را جدی بگیرند و بر روی پروژه هایی که باعث بهبود وضعیت استان می‌شود بیشتر تمرکز کنند.
وی اظهار داشت: به امید خدا در سفرهایی که در شهرستان ها خواهیم داشت فرمانداران 2 یا 3 موضوعی که باعث پیشرفت منطقه می شود را مدنظر داشته باشند، لیست کنند تا کارهای مهم و اصلی را در اولویت قرار دهیم.
استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه ما به دلیل بحران هایی که داریم، اشتغال یا هربحران دیگر، با کوچکترین مسائل گاهی یک مشکل بزرگ رخ می دهد، از مدیران می‌خواهم تا به گونه ای کار کنند که گویی می‌خواهند مشکل خودشان را حل کنند؛ بنده بلند پروازی نمیکنم و با بلند پروازی نیز صحبت نمی‌کنم اما ایمان دارم برخی از مسائل کوچک با صحبت و کمی تدبیر حل می‌شود.
وی ادامه داد: واحد هایی را در این استان مشاهده کردم که می‌تواند برای تعداد زیادی از جوانان این منطقه ایجاد اشتغال کند اما با وجود سرمایه گزاری های زیاد بر روی این واحد ها، امروز غیرفعال هستند و این باعث تاسف است.
محمد مهدی شهریاری در رابطه با مطبوعات و خبرنگاران خاطرنشان کرد: اگر مطبوعات به طور منصفانه جهت بهبود و اصلاح مدیریت انتقادی داشته باشند ما حتما استقبال می‌کنیم و درخواست ما این است که در جهت بهبود آرامش سیاسی و اجتماعی فضای استان قدم بردارید که مطمعنا این ثبات باعث افزایش سرمایه گزاری ها و نیز بالا رفتن سرانه درآمد استان خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید