15:52|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1396 - 21:40
کد خبر: 7614

رسانه های دنیا بنیان خانواده های اسلامی را هدف گرفته اند

یکی از هدف گذاری رسانه ها این است که استحکام و بنیان خانواده های اسلامی را تخریب کنند و آن صمیمیت معروف و محبوب بین خانواده های ایرانی-اسلامی را دچار تزلزل کرده و طلاق های عاطفی را در بین زوجین رواج دهند.

رسانه های دنیا بنیان خانواده های اسلامی را هدف گرفته اند

امروز جريان‌های استکباری با نفوذ به پيکره جوامع، می کوشند این دیدگاه را مطرح سازند که تنها راه رشد و توسعه جوامع از مسیر انديشه‌های لیبرالیستی غرب می‌گذرد و الگوی آمريکايی این نوع اندیشه و بينش را با شيوه‌ها و ابزارهای مختلف ترويج می‌کنند؛ عدم وابستگی به بيگانگان، رد سلطه پذيري، رابطه بر اساس احترام متقابل، آزادی سیاسی و اجتماعی در چارچوب احکام اسلام، برابری در اجرای قانون و تحقق عدالت و برچيدن بساط ظلم و فساد از اهداف انقلاب اسلامی است که بی شک، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور آن‌است.

عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد: قبل از انقلاب مساله مبارزه با استکبار جهانی در بین افراد دلسوز جامعه وجود داشت و اکنون سال های سال است که 13 آبان در کشور ما نهادینه شده و اکنون این مساله ملی شده و الگویی هستیم برای کشورهایی که توسط استکبار جهانی عقب نگه داشته شده اند و اجازه پیشرفت ندارند تا بیدار و آگاه شوند.

وی در ادامه افزود: در بحث آموزه های دینی حضرت امام باعث تحولاتی شد که امت اسلامی بیدار شوند و در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند؛ شعارهایی مانند "هیهات منه ذله" معنایش این نیست که ما خودمان اهل ظلم و ستم باشیم، یعنی ما نه ظلم میکنیم نه ظلم و ستم دیگران را قبول می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت بیدار ما با حضور رهبری فرزانه و مقتدر توانسته سال های سال در برابر استکبار جهانی مقابله و حربه های دشمن را باور نکند و امروز دیگر کمتر کسی در جامعه ما وجود دارد که به آمریکا خوشبین بوده و یا از کشورهای دشمن انتظار کمک داشته باشد؛ به خصوص که در سال های اخیر برجام چهره شیطانی آمریکا را نمایان تر کرد.

شیخ عسگر دیرباز در رابطه با ورود رسانه های خارجی به کشور و تغییر سبک زندگی ایرانی-اسلامی اعلام کرد: امروز فضای رسانه ای در دنیا برای خود یک امپراطوری حساب می شود و گوشه ای از استکبار و ظلم ستیزی در همین رسانه ها اداره می شوند، یعنی یا اخباری که دلخواه خودشان است توسط صهیونیست ها مدیریت می شود و یا ارزش های اخلاقی و انسانی را به گونه ای دیگر نمایش می دهند.

وی در پایان گفت: یکی از هدف گذاری رسانه ها این است که استحکام و بنیان خانواده های اسلامی را تخریب کنند و آن صمیمیت معروف و محبوب بین خانواده های ایرانی-اسلامی را دچار تزلزل کرده و طلاق های عاطفی را در بین زوجین رواج دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید