18:42|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1396 - 21:34
کد خبر: 7606

مانعی برای پروژه زمین های رو به روی هتل آنا وجود ندارد

اقدامات مربوطه به زمین های رو به روی هتل آنا در حال اتمام است و همکاران این پروژه در حال آماده کردن شرایطی هستند تا با تشکیل یک مجمع عمومی برای ساخت و انجام مددی برنامه های پروژه تصمیم گیری کنند.

مانعی برای پروژه زمین های رو به روی هتل آنا وجود ندارد

علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی در گفت گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با آخرین وضعیت زمین های روبه روی هتل آنا واقع در جاده بند اظهار کرد: اقدامات مربوطه به این زمین ها در حال اتمام است و همکاران این پروژه در حال آماده کردن شرایطی هستند تا با تشکیل یک مجمع عمومی برای ساخت و انجام مددی برنامه های پروژه تصمیم گیری کنند.


بنی هاشمی ادامه داد: این پروژه به همین منوال باقی مانده است تا مشخص شود اعضای مجمع چه تصمیمی در این رابطه می گیرند و آیا مایل هستند بقیه کار را ادامه دهند یا قصد فروش دارند بعد از تشکیل این مجمع می توان گفت که پروژه چه زمان به اتمام می رسد، همکاران هر تصمیمی بگیرند روسای هیئت مدیره در کوتاه ترین زمان به مصوبات مجمع رسیدگی می کنند.


 مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مانع خاصی که باعث تحول این پروژه شود وجود ندارد مگر اینکه تصمیمات همکاران سبب زمان بر شدن اجرای این پروژه شود.
وی در پایان گفت: پیشرفت فیزیکی خاصی وجود ندارد ولی مصالحه با شهرداری صورت گرفته و دستور صدور پروانه را داده شده است، مراحل صدور پروانه در حال طی شدن است و از طرفی هم همکاران برای شرکت در مجمع دعوت می شوند تا تصمیم گیری در این زمینه صورت بگیرد و اگر ساختی قرار است انجام گیرد،  با واریز مبلغ مورد نیاز به حساب تعاونی بقیه کارها انجام گیرد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید