20:44|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1396 - 20:21
کد خبر: 7603

بازیکنان تیم پیگیر حق و حقوق خود هستند/وعده ها تا کنون عملی نشده است

بازیکنان تیم پیگیر و خواسته حق و حقوق خود هستند و با توجه مشکلات مالی که مجموعه شهرداری ارومیه با آن گریبان گیر هستند، وعده های داده شده به بازیکنان  تا کنون محقق نشده است.

بازیکنان تیم پیگیر حق و حقوق خود هستند/وعده ها تا کنون عملی نشده است

حامدرضایی بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه امتناع و اعتصاب بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه از تمرین عصر دیروز (شنبه) گفت: بازیکنان تیم پیگیر و خواسته حق و حقوق خود هستند و با توجه مشکلات مالی که مجموعه شهرداری ارومیه با آن گریبان گیر هستند، وعده های داده شده به بازیکنان  تا کنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز وعده هایی داده شده است تا قبل از بازی با بانک سرمایه بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود؛ تا این لحظه تنها 2 بازیکن تیم پیش قرارداد دریافت کرده اند و مابقی بازیکنان هیچگونه دریافتی نداشته اند.

حامدرضایی در رابطه با وضعیت روحی و آمادگی تیم قبل از بازی با بانک سرمایه تصریح کرد: تیم از وضعیت دوحی و روانی شرایط خوبی دارد و باید بر این نکته اذعان داشت باخت مقابل تیم شمس تنها یک اتفاق بود؛ در مقابل بانک سرمایه نیز تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد و تنها هدفمان پیروزی در این مسابقه است.

سرعتی زن شهرداری ارومیه در رابطه با هواداران اظهار داشت: باید به هواداران نیز حق داد ولی به مرور زمان تیم شرایط بهتری خواهد داشت و از هواداران نیز درخواست می کنیم برای حمایت از تیم محبوب خود به سالن مسابقات بیایند چرا که تیم به حمایت هواداران نیاز دارد و قهر هواداران با تیم قابل قبول نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید