19:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آبان 1396 - 18:21
کد خبر: 7600

حصول توافقات با بانک جهت پرداخت معوقه حقوق کارکنان/نگاه بدبینانه به معوقه شدن حقوق ها همچنان ادامه دارد

در نیمه دوم سال معمولا مراجعات برای دریافت پروانه افزایش می یابد که این عامل سبب افزایش درآمد شهرداری نیز می شود ولی همچنان نگاه بدبینانه بر این موضوع حاکم است که معوقات حقوق کارکنان ادامه یابد.

حصول توافقات با بانک جهت پرداخت معوقه حقوق کارکنان/نگاه بدبینانه به معوقه شدن حقوق ها همچنان ادامه دارد

حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، در رابطه  با جلسه ای که مابین شورای شهر ارومیه و شهردار ارومیه جهت تسریع در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه برگزار شد، گفت:  طی جلسه ای که با محمدحضرت پور شهردار ارومیه برگزار شد، در قالب 5 سئوال که به کارکنان شهرداری مرتبط بود از شهردار ارومیه سئوال شد اما متاسفانه پاسخ هایی که به سئوالات داده شد با مطالبی که قبلا مطرح شده بود تفاوت داشت.
وی ادامه داد: بحث تفاهم نامه با بانک مربوطه قطعی شده است و کارکنانی که پرونده های خود را تحویل داده اند حقوق خود را دریافت خواهند کرد.
 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با کلیه معوقات پرداخت حقوق اظهار داشت: کارکنانی با مطالبات 2 و 4 ماهه و بعضا بیش از 4 ماه نیز مطرح می شود اما برای مطالبات بیش از 4 ماه شهرداری مدعی است که شرکت ها پول و حقوق کارکنان را پرداخت نکرده است؛ اما طبق توافقی که انجام شده است قرار بر برداشت وام تا سقف 7 میلیون تومان به نام هر نفر است.
حسین پناهی در پاسخ به سئوال خبرنگار باریش مبنی بر راهکارهای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای پرداخت حقوق کارکنان در ماه های آتی گفت: متاسفانه این مشکل و معضل همچنان ادامه خواهد داشت؛ البته در نیمه دوم سال معمولا مراجعات برای دریافت پروانه افزایش می یابد که این عامل سبب افزایش درآمد شهرداری نیز می شود ولی همچنان نگاه بدبینانه بر این موضوع حاکم است که معوقات حقوق کارکنان ادامه یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید