13:00|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آبان 1396 - 21:30
کد خبر: 7578

احتمال منتفی شدن جذب علیرضا بیرانوند/پرسپولیس در نقل و انتقالات قبلی از تراکتورسازی بازیکنی جذب نکرد

بیرانوند طی تماس هایی تمایل خود را برای حضور در تراکتورسازی اعلام کرده بود ولی به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس بازیکنی از تراکتورسازی تبریز در نقل و انتقالات قبلی به دلیل محرومیت تراکتورسازی جذب نکرد؛ باشگاه تراکتورسازی نیز احتمالا بازیکنی از این تیم جذب نکند.

احتمال منتفی شدن جذب علیرضا بیرانوند/پرسپولیس در نقل و انتقالات قبلی از تراکتورسازی بازیکنی جذب نکرد

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با ارزیابی ها از عملکرد تراکتورسازی تا بدین جای لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: تیم تراکتورسازی با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات قبلی با بازیکنان جوان زیادی پا در مسابقات لیگ برتر گذاشت؛ انشالله شرایط رفته رفته بهتر خواهد شد، تا نیم فصل رقابت ها نیز 4 بازی مانده است و باید از بازی ها نهایت بهره را برای بهبود وضعیت در جدول ببریم.
وی ادامه داد: با خرید بازیکنان خوب در نقل و انتقالات نیم فصل در پی ساخت تیمی قدرتمند برای نیم فصل دوم خواهیم بود و امیدواریم شرایط تیم بهتر شود.
محمودی در رابطه با جذب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند طی تماس هایی تمایل خود را برای حضور در تراکتورسازی اعلام کرده بود ولی به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس بازیکنی از تراکتورسازی تبریز در نقل و انتقالات قبلی به دلیل محرومیت تراکتورسازی جذب نکرد؛ باشگاه تراکتورسازی نیز احتمالا بازیکنی از این تیم جذب نکند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید