04:07|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آبان 1396 - 06:00
کد خبر: 7573

آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده در راه‌اندازی مجموعه فرهنگی دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت

سردار سرلشگر محمد باقری امروز در طی سفر خود به آذربایجان‌غربی، با حضور اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی رفته و از روند موزه‌آرایی، تکمیل و راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس آذربایجان غربی بازدید بعمل آورد.

آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده در راه‌اندازی مجموعه فرهنگی دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ سردار سرلشگر محمد باقری امروز در طی سفر خود به آذربایجان‌غربی، به حضور اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی رفته و از روند موزه‌آرایی، تکمیل و راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس آذربایجان غربی بازدید بعمل آورد. وی در طی این بازدید، ضمن بررسی وضعیت و اقدامات انجام‌شده در زمینه راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی، در جریان اقدامات و فعالیت های بنیاد حفظ آثار آذربایجان غربی نیز قرار گرفت.

سردار سرتیپ محسن تیموری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در حین بازدید سرلشکر باقری ضمن اشاره به وضعیت جغرافیایی و موقعیت مرزی استان، توضیحاتی را در رابطه با نحوه ساخت و تجهیز این مرکز فرهنگی ارائه داد.

سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب کشور، سردار سرتیپ دوم عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و جمعی از معاونین ستاد کل و قرارگاه حمزه(ع) نیز در این دیدار سرلشکر باقری را همراهی می‌کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید