01:37|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1396 - 20:20
کد خبر: 7567

لزوم شایسته سالاری در انتصابات استاندار/افراد دیندار انتخاب شوند

افرادی باید به عنوان مسئول و مدیر انتخاب شوند که دیندار واقعی بوده و ادعای دینداری ندارند و این اشخاص باید دارای تخصص و مهارت کافی باشند و  همچنین شایسته سالاری در انتخاب افراد حاکم شود.

لزوم شایسته سالاری در انتصابات استاندار/افراد دیندار انتخاب شوند

حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبر امام جمعه ماکو در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با چالش انتصابات استاندار آذربایجان غربی گفت: در بحث انتصابات باید نگاه اهل بیت(ع)، نگاه نهج البلاغه و نگاه قرآن کریک مد نظر استاندار آذربایجان غربی باشد.
وی ادامه داد: افرادی باید به عنوان مسئول و مدیر انتخاب شوند که دیندار واقعی بوده و ادعای دینداری ندارند و این اشخاص باید دارای تخصص و مهارت کافی باشند و  همچنین شایسته سالاری در انتخاب افراد حاکم شود.
امام جمعه ماکو تصریح کرد: ما باید مردم را به عنوان ولی نعمت خود بدانیم و آن را با عمل خود به اثبات برسانیم؛ افرادی که مورد قبول جامعه هستند و دارای افکار جناحی نیستند باید به عنوان مسئولان و مدیران استان انتخاب شوند.
حجت الاسلام والمسلمین ایوب رنجبر افزود: بومی و غیر بومی بودن نیروها مهم نیست و تمامی ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و آنچه که مهم بوده خدمت گذاری، متخصص بودن و توانمند بودن فرد است.                                              

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید