02:57|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آبان 1396 - 20:40
کد خبر: 7549

مردم آذربایجان غربی از ظرفیت های غنی استان خود استفاده کنند

اگر مردم شما بخواهند از وابستگی به مسائل نفتی یا پتروشیمی جدا شوند، باید به مسائلی از قبیل مواد غذایی، لبنیات، مواد صنعتی و به خصوص موضوع گردشگری روی بیاورند.

مردم آذربایجان غربی از ظرفیت های غنی استان خود استفاده کنند

نجدت تاکوا رئیس اتاق بازرگانی وان ترکیه در جواب سوال خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز در جلسه B2B تجار ایران و ترکیه در هتل آنا ارومیه در رابطه با روابط تجاری ایران با ترکیه اظهار داشت: بنده به شخصه علاقه زیادی به استان آذربایجان غربی ایران داشته و تمام لوازم مورد نیاز بازرگانان شهر ما از این استان فراهم می شود.

وی در ادامه افزود: اگر مردم شما بخواهند از وابستگی به مسائل نفتی یا پتروشیمی جدا شوند، باید به مسائلی از قبیل مواد غذایی، لبنیات، مواد صنعتی و به خصوص موضوع گردشگری روی بیاورند.

نجدت تاکوا اعلام کرد: من در تعجبم که چرا جوانان آذربایجان غربی از ظرفیت های غنی این استان استفاده نمی کنند در صورتی که با پتانسیل های موجود در استان آذربایجان غربی، مواردی که بنده شخصا در خوی، سلماس، ماکو و ارومیه دیده ام می توان سودآوری های زیادی انجام داد.

رئیس اتاق بازرگانی وان ترکیه گفت: بنده به هبچ عنوان برای کارهای بازرگانی خود به تبریز یا تهران نرفته و از همین استان کارهای خود را انجام می دهم چون ظرفیت استان شما بالا می باشد اما شاید خود شما این همه قدر آن را ندانید.

وی در پایان از قیمت هتل های ارومیه انتقاد کرد و گفت قیمت ها در اینجا گران است و اینگونه نمی شود توریست را جذب کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید