00:33|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آبان 1396 - 00:42
کد خبر: 7539

گاها شاهد کم محلی و بی توجهی به موکب ها و پیاده روی اربعین هستیم /افراد خیر به اجرا و ایجاد موکب ها کمک کنند

 باید جلوی افرادی را که برای خوشگذرانی های خود در کشورهای خارجی پول های میلیونی هزینه می کنند اما در برابر خیرات مردم به موکب های اربعین تمسخر را پیش می گیرند، گرفته شود.

گاها شاهد کم محلی و بی توجهی به موکب ها و پیاده روی اربعین هستیم /افراد خیر به اجرا و ایجاد موکب ها کمک کنند

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه این هفته گفت: برای حل مشکلات کشاورزی نیاز است تا تمام مسئولین و نمایندگان مجلس متحد شوند تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

 

وی ادامه داد: جملگی مسئولان بایستی برای حل این مشکلات اهتمام داشته باشند تا کشاورزانی که از شدت عصبانیت به دلیل بی مسئولیتی های رخ داده به قطع درختانشان اقدام می کنند از این کار خودداری کنند.  از سوی دیگر نیز انصاف در خرید محصولات کشاورزی توسط کارخانه ها موجب می شود تا شوق کشاورزان برای داشتن محصولات با کیفیت تر  افزایش یابد.

 

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع شاهد کم محلی و بی توجهی به موکب ها و پیاده روی اربعین هستیم که نباید چنین مسائلی در جامعه اسلامی رواج داشته باشد.

 

قریشی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: باید جلوی افرادی را که برای خوشگذرانی های خود در کشورهای خارجی میلیون ها تومان هزینه می کنند اما در برابر خیرات مردم به موکب های اربعین تمسخر را پیش می گیرند گرفته شود.

 

امام جمعه ارومیه ضمن در خواست از افراد خیر به جهت کمک به موکب های پیاده روی اربعین گفت: مردم باید به مقوله رجعت امام زمان(عج) و داشتن زندگی سالم و توجه به جایگاه اعضای خانواده در روابط اجتماعی را در اولویت خود قرار دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید