17:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آبان 1396 - 06:17
کد خبر: 7530

پیروزی شیرین شهرداری ارومیه/دیکته والیبال ناب ارومیه به کاشانی ها

در هفته چهارم سوپرلیگ والیبال ایران دو تیم شهرداری ارومیه و رعد پدافند کاشان در سالن غدیر ارومیه با قضاوت مرتضی اکرمی به مصاف هم رفتند.

پیروزی شیرین شهرداری ارومیه/دیکته والیبال ناب ارومیه به کاشانی ها

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در هفته چهارم سوپرلیگ والیبال ایران دو تیم شهرداری ارومیه و رعد پدافند کاشان در سالن غدیر ارومیه با قضاوت مرتضی اکرمی به مصاف هم رفتند.

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در ابتدای بازی از چینش علیرضا بهبودی، حامد رضایی، جوادمحمدنژاد، امین علوی، بهرام فرید، امیر خداپرست به همراه عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو بهره برد و تقریبا در طول بازی با همین ترکیب به بازی ادامه داد.

در اوایل این بازی امتیازات دو تیم پایاپای پیش می رفت تا اینکه تجربه دورناهای آذربایجان بر مهمان خود چربید و توانستند با نتیجه 25 بر 22 بر  حریف خود غلبه کردند.

در ست اول این مسابقه شهرداری ارومیه مجموع 25 امتیاز خود را توسط امین علوی 5 امتیاز، جواد محمدنژاد 2 امتیاز، امیرخداپرست 3 امتیاز، حامد رضایی 4 امتیاز، بهرام فرید نیز 2 امتیاز بدست آورد و همچنین 9 امتیاز از اشتباهات حریف به کیسه امتیازات شهرداری دوخته شد.

خداپرست در ست دوم این بازی نیز تیم را با همان ترکیب ابتدایی به زمین مسابقه فرستاد؛ شهرداری چی ها در ابتدا  اختلاف چند امتیازی را با رعدی ها  برقرار کردند اما کاشانی ها در امتیازات واپسین ست به بازی بازگشته و سبب طولانی شدن ست دوم شدند؛ اما در نهایت به بازی آمدن فرهاد پیروت پور و نواختن دو سرویس ناب موجب پیروزی شاگردان ساسان خداپرست را نتیجه 29 بر 27 مقابل حریف خود منتهی شد.

در این ست پرحاشیه و طولانی امین علوی 4، بهرام فرید 3، علیرضا بهبودی 4، امیرخداپرست 3، جواد محمدنژاد 2، فرهاد پیروت پور یک، حامد رضایی1 امتیاز به دست آورند؛ شایان ذکر است در این ست نیز 10 امتیاز از اشتباهات حریف و همچنین یک امتیاز از کارت قرمزی که مرتضی اکرمی سر داور این مسابقه به جواد حسین آبادی بازیکن پرحاشیه حریف داد به جیب شاگردان خداپرست دوخته شد.

بلندقامتان دیار چی چست در ست سوم و آخر بازی نیز والیبال ناب ارومیه را به حریف خود دیکته کرده و با نتیجه 25 بر 16 در این ست و در مجموع 3 بر 0 بر حریف خود غلبه کردند.

شهرداری ارومیه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد 6 رسانیده و با صعودی سه پله ای به رده ششم جدول رده بندی رسیدند.

مهم ترین و تنهاترین عاملی که پیروزی شهرداری ارومیه را به تلخی گرایش داد، صندلی های خالی بودند که دورنالار یووسی را سرد و بی روح نشان می دادند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید