14:12|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آبان 1396 - 18:59
کد خبر: 7526

حمله به صفحات مجازی دشمن، خوب یا بد؟

جوانان ما هم به گونه ای خواستار جواب دندان شکن به دشمن هستند اما این جواب به گونه ای نباشد که در نتیجه ما محکوم شویم و جوامع بین الملل ما را مردمی بی فرهنگ بنامند.

حمله به صفحات مجازی دشمن، خوب یا بد؟

شیرزاد عباسیان رئیس دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه و کارشناس سیاسی و امور بین الملل در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با حمله جوانان ایرانی به صفحات مجازی دشمن در برخی رویدادها اعلام کرد: جوانان ما هم به گونه ای خواستار جواب دندان شکن به دشمن هستند اما این جواب به گونه ای نباشد که در نتیجه ما محکوم شویم و جوامع بین الملل ما را مردمی بی فرهنگ بنامند.

وی در ادامه افزود: ما حمله به صفحات مجازی ترامپ را توسط جوانان ایرانی تایید نمی کنیم چون احتمال سوءاستفاده دشمن از این قضایا خیلی بالا است و ممکن است بعدها به ضررمان تمام شود.

عباسیان اظهار داشت: این قضیه یک بار در حمله جوانان ما به سفارت عربستان رخ داد که عده ای از مردم با احساساتی شدن خود شبانه به سفارت عربستان حمله کرده و انزجار خود را به طوری غیرمنطقی بیان کردند در صورتی که این مسائل برعهده وزارت امور خارجه می باشد و از طریق دیپلماسی باید جواب داد نه از روی احساسات.

وی در رابطه با هدف دشمنان جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مشکل اصلی دشمنان کشور ما با نظام جمهوری اسلامی است و اگر ما با آنان بر سر هر میز مذاکره ای بنشینیم، دشمنان در پشت پرده نظام مقدس ما را نشانه گرفته اند و انرژي هسته و برجام و موشک و سپاه و مسائل دیگر فقط یک بازی سیاسی و بهانه گیری آن ها است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید