11:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آبان 1396 - 18:12
کد خبر: 7524

شرایط ویژه جغرافیایی استان/ باید مرزهای استان روز به روز فعال تر شوند

شرایط جغرافیایی استان، شرایط ویژه ایست، در استانی که صنعت جایگاهی ندارد و کشاورزان با مشکل فروش محصولات رو به رو هستند، باید مرزهای استان روز به رو فعال تر  شود.

شرایط ویژه جغرافیایی استان/ باید مرزهای استان روز به روز فعال تر شوند

روح الله حضرت پور، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز با اشاره با دیدار اخیر خود با عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد: دیدار با وزیر کشور بسیار پر خیر و برکت بود و گمان میکنم برای اقتصاد استان خروجی های مناسبی داشته باشد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته های اخیر، دیدارهایی با فعالین اقتصادی، بخصوص فعالین مرزی داشتم که پس از جمع بندی مشکلات ان ها در دیدار با وزیر کشور، برخی از مشکلات حل و فصل و برخی دیگر در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص موضوع مورد صحبت با رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: موضوع کاهش فعالیت های مرزهای استان و بعضا غیر فعال بودن آن هامحور اصلی گفت و گو با رحمانی فضلی بود.

حضرت پور تاکید کرد: شرایط جغرافیایی استان، شرایط ویژه ایست، در استانی که صنعت جایگاهی ندارد و کشاورزان با مشکل فروش محصولات رو به رو هستند، باید مرزهای استان روز به رو فعال تر  شود.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به محور دیگر این دیدار افزود: همچنین محور بعدی این دیدار، بررسی مسائل امنیتی استان و تحرکات بیرون مرزی بخصوص رفراندوم غیر قانونی کردستان عراق بود که تصمیمات خوبی در این حوزه گرفته شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید